To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 26 November 2010

Abu Nawas Dedahkan Super Imaginasi Seorang Pak Lebai


Salam kepada semua pembaca,

Hari ini seperti yang di janjikan blog ini telah bertukar nama dari Wasiat Pejuang kepada Bicara Abu Nawas. Mengapa saya memilih nama blog ini dengan Abu Nawas. Tak perlulah saya ceritakan siapa Abu Nawas kerana anda boleh saja mendapatkan segala cerita tentang tokoh sufi ini hanyalah mencarinya di lebai Google. Namun bagi orang bahalol macam sesetengah lebai kat kampung aku Abu Nawas bagi mereka adalah orang yang jahat. Namun tak perlulah untuk menjadikan orang-orang bodoh seperti Ishak Ismail dan sekutunya kerana minda mereka cumalah setakat budak umur 3 tahun sahaja.

Sepertilah mereka2 yang di minda mereka berkata DAP itu cina, cina itu komunis dan komunis itu jahat. Mengapa mereka berkata begini? Kerana minda mereka telah di perap dengan ramuan penjajah. Jadi untuk apa kita marah kepada orang yang mindanya yg miskin ilmu ini. malulah kalau kita nak bergaduh dengan mereka yg otaknya seperti otak Ishak Ismail yg kononnya pejuang Islam paling hebat di kampung aku tu.

Maka mulai hari ini aku akan mulakan penulisan dengan isu-isu semasa di samping akan membuat selingan pendedahan manusia-manusia yang bernama Lebai Super Imaginasi, Dajaiudin dan seorang penyagak besar dalam parti PKR P.Pinang.

Oleh yang demikan selamat datang kepada peminat setia Blog Wasiat Pejuang dengan kelahiran baru Bicara Abu Nawas

Blackend Is The End

Dyers Eve