To Live Is to Die

free counters

Selasa, 28 Disember 2010

ANAK BENGGALI ROTI BAKAL KETUA MENTERI PULAU PINANG


Ini berita ketuanan melayu yang dah 3 tahun tak boleh sapu duit rakyat Kedah dan Penang. Bila sudah kalah duit rakyat pun sudah susah mau curi. Kalau mau duit rakyat itu negeri Kedah sama Penang mesti kena angkat balik.

Apa macam ini mamat mau angkat balik itu Penang. Sampai kiamat pun itu Penang rakyat tarak kasi sama ketuanan melayau lagi. Ini ketuanan melayau sudah banyak jual itu tanah sama tokey. Sekarang tokey sudah dapat tanah, orang miskin pula sudah hilang tanah. Tokey tak perlu sama ketuanan melayau lagi sebab semua tanah tokey sudah angkat.



Tapi sikit ada pelik sama ini ketuanan melayau. Dia punya 2nd boss kulit manyak hitam. Orang Kampung Tawar Baling mesti ada kenai sama ini hitam punya melayu. Orang estet Sungai Tawar pun kenai sangat dengan ini pakcik. Dulu ini pakcik punya bapak jual roti banggali sana Kampung Tawar punya dekat.

Apa pasal ini pakcik sudah tukar jadi melayau? Dia sudah lupa ka sapa dia punya bapa punya keturunan? ini pakcik bukan pure punya mamak Penang. Ini Pakcik tak tau bikin mee goreng. Ini Pakcik estet Sungai Tawar punya orang. Potong getah boleh la..kah kah kah..

Apa pun ini pakcik sudah berangan mau jadi Ketua menteri mau ganti sama itu cina. Itu cina nama Guan eng hati tarak baik sebab kasi duit sama sekolah agama. Itu cina yang nama Guan Eng tarak baik sebab tarak suka rasuah.

Bila ini pakcik sudah jadi ketua menteri nanti dia sudah boleh bikin rekod. Anak benggali roti pertama jadi Ketua menteri. Kah kah kah....

Blackend Is The End

Dyers Eve