To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 31 Disember 2010

GAMBAR BIBIK YANG TELAH DI KONGKEK ANAK YATIM

Gambar sapa ni? Ntah aku dapat dari Sabahkini.net.. katanya cewek Indon ni dulu kerja rumah anak Yatim kat Malaysia ni. Tapi tak tau la pulak rumah anak Yatim yang mana.

Kesian la kat cewek ni. Mai Malaysia nak cari rezeki..sambil2 tu buat la kebajikan kat rumah anak yatim...sekali anak Yatim sudah stim sama dia laa....

Cewek ni pun satu..dah tau nak buat kebajikan kat rumah anak yatim pakai la bagi sopan santun sikit..yang pi pakai seluaq ketat sampai nampak juboq seketui tu buat apa. Bukan kata anak yatim..aku tengok pun stim...tak tau la pulak kalau Lebai dalam gambaq kat bawah ni tak stim..kah kah kah

Apa2 pun yang penting ialah tolong tangkap Lebai kat bawah ni sebab dia telah kencing duit budak Pasti... Kesian kat cikgu Pasti dok kena menjawab dengan ibu bapa... Is ish tak sangka ya Pak Lebai pun kaki kencing.....

.........................................................................



NAMA : MOHD ZAN BIN DURANY.

ALAMAT AKHIR : KAMPUNG TOK PANJANG

PEKERJAAN: MENGANGGUR SEJAK DARI AZALI

JAWATAN : AJK PASTI P.PINANG

KESALAHAN TERBARU : KENCING DUIT GAMBAR KONVO BUDAK-BUDAK PASTI JURU BUKIT MERTAJAM.

KESALAHAN LAMA: MACAM BIASA / LENCING DAN SMS LUCAH



Seorang lebai kini sedang di cari kerana telah di beritakan mengencing duit budak budak PASTI Juru. Seorang bekas guru Pasti tersebut telah meluahkan perasaan maranhya terhadap lebai tersebut kepada wartawan Abu Nawas baru baru ini.

Menurut Guru Pasti tersebut, sebelum cuti sekolah dahulu Lebai ini telah datang membawa kemera buruk untuk mengambil gambar konvokesyen pelajar Pasti tersebut dan setelah di beri wang bayaran sehingga kini gambar tersebut masih belum di hantar ke Pasti. Guru Pasti tersebut berkata pihak Pasti terpaksa menjawab kepada ibu bapa di sebabkan telah di tipu oleh lebai ini.

Kata guru tersebut lagi, sekolah akan di buka lagi 2-3 hari tapi muka lebai pun dah tak nampak. Tahun depan kami tak mahu ambil gambar dari lebai ni lagi. Kami sangka dia bagus tapi rupanya kaki kencing.

Kepada sesiapa yang mengenali Lebai ini sila hubungi Guru PASTI Juru....

Kah kah kah..baru depa nak tau sapa lebai ni. Lebai ni dah memang kaki kencing sejak dari dulu lagi. Macam mana tak kencing, kerja pemalas, asyik harap simpati orang saja. Kalau denganq tang sembang dia la paling warak dalam dunia ni kah kah kah.

Pada guru Pasti tersebut Abu Nawas nak bagi jaminan. Jangan risau..lebai ni mesti hantaq punya gambaq tu tapi tunggu la buka sekolah nanti. Sebab time tu dia dah dapat pusing duit pendaftaran Pasti Kampung Tok Panjang kah kah kah...Oii lebai dengan orang lain boleh la hang nak pusing...kami kenai sangat hang ni kah kah kah...

Oya..ini berita fitnah...maka di minta dengan segala hormatnya Lebai N The Gang pi buat repot polis.. aku tak sabaq nak kena lokap ni kah kah kah..repot lekas repot lekas... Pi pakat dengan cikgu Pasti kata ini berita tipu kah kah kah...

Blackend Is The End

Dyers Eve