Blackend Is The End

Rabu, 29 Disember 2010

ISU KONGKEK BIBIK : NAMA DI SEBALIK TULISAN HITAM ITU IALAH RAIS YATIM




Posting sebelum ini aku telah pertikaikan nama rais yatim sebagai nama di sebalik garisan hitam di dalam surat bibik yang telah di kongkek itu. Ini adalah kerana nama Rais Yatim jika di padankan dengan jarak tulisan yang di hitamkan itu adalah terlalu pendek.

Sebenarnya aku telah perhatikan betul-betul apa yang di tulis di sebalik warna hitam tersebut namun aku tak dapat nak pastikan nama siapa di sebalik tulisan yang di hitamkan itu.

Sebaik saja aku terbitkan posting tersebut Blog Ikut Suka Aku terus saja menyiarkan satu daripada tulisan yang di hitamkan itu. Sekali lagi aku membelik betul2 apa yang tertulis di sebalinya.

Ya kali ini memang comfirm nama itu ialah PADUKA RAIS YATIM. Cuba anda perhatikan betul2:-

Maka dengan ini nama Johari Baharom telah di keluarkan dari senarai yang di syaki mengongkek bibik.....

click untuk besarkan dan lihat betul2 nama siapa.
...........................................................................................

UNDILAH SEKUTU ABU NAWAS DALAM RAJA LAWAK ASTRO

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve