To Live Is to Die

free counters

Sabtu, 25 Disember 2010

LAGI GAMBAQ SEKSI ANAK KETUANAN MELAYU

Wah hari ini aku jumpak lagi gambaq anak ketuanan Melayu. Inilah hasilnya Dasar ekonomi Baru yang kerajaan UMNO perjuangkan. Ramai orang melayu jadi kaya.

Mereka kaya bukan kerana mencuri. Mereka kaya bukan kerana menindas tapi mereka jadi kaya kerana sikap berjimat cermat.

Mereka jimat beli baju sampai boleh kaya. Oleh itu orang melayu yang nak kaya ikut la cara Bapa awek ini berjimat cermat. Jangan beli baju kepada anak anda. Cukup sekadar beli sarong tetek.

Dalam masa beberapa tahun tentu anda kaya....

Tapi awek ni anak sapa? Aku tak berani habaq sebab aku takut kena saman. bapak dia bukan calang2 orang dalam Malaysia ni. Aku orang miskin..kalau aku kena sama bukan kata tak boleh beli baju, seluaq dalam pun aku kena pakai yang bundle punya....

Apa pun aku nak bagi amaran pada hangpa semua yang tengok gambaq ni. Jangan buat perangai macam sekoq lebai kat kampung aku. Depan orang belagak warak tapi belakang orang sms lucah kat anak bini orang. Pantang dapat minyak lintah, dia kira nak urut, kalau tak percaya cuba CLICK DAN TANYA LEBAI NI













Blackend Is The End

Dyers Eve