To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 10 Disember 2010

FATWA LEBAI ZUL

kah kah kah..Ustad lebai sudah keluaq fatwa kah kah kah.. Sapa tak sokong umno akan bertukaq jadi setan kah kah kah... awat orang pakai lebai perangai tak senonoh kah kah..kat kampung aku pun banyak orang pakai lebai jugak...perangai sekoq-sekoq macam haram jadah kah kah kah..siang pakai lebai malam usung betina indon kah kah kah...pi masjid batu pakai lebai keluaq masjid batu begayut dengan betina sampai tak sedaq diri kah kah kah.... kah kah... kat atas kepala pakai lebai kat tangan dok sms lucah kat bini orang kah kah kah... manusia jenis ni pakai lebai sebab nak selindung segala perbuatan jahat dia...kah kah kah... lebai ini namanya lebai pukimak hang kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve