To Live Is to Die

free counters

Isnin, 6 Disember 2010

MENGAPA SYAITAN PENING KEPALA DENGAN UMNO

Syaitan adalah satu makluk yang melambangkan kepada kejahatan, pembohongan dan segala keburukan. Sama ada orang itu beragama Islam, Kristian, Hindu, Budha atau apa saja agamanya pandangan mereka terhadap maksud syaitan adalah kejahatan.

Bagi agama Islam, yahudi dan kristian syaitan asalnya adalah salah satu golongan Malaikat yang paling beriman dan amat taat,pintar,patuh dan kuat beribadah kepada Allah.

Syaitan membangkang ciptaan Tuhan pada manusia dan mencegah dari menyujud di hadapan Adam seperti dilakukan oleh para malaikat lain. Tuhan bertanya kepada Syaitan: "Apakah yang mencegahmu sujud menghormati sesuatu yang telah Aku ciptakan dengan tangan-Ku?" Syaitan menjawab: "Aku adalah lebih mulia dan lebih unggul dari dia.

Walaupun begitu syaitan pada hari ini telah menjadi kepeningan dengan umno kerana kejahatan umno telah mengatasi kejahatan para iblis semua.

Mari kita tengok mengapa Syaitan pening kepala dengan UMNO:-

Syaitan pening kepala dengan umno bila keterunan syaitan tak pernah berkelakuan seperti mamat dan minah umno di bawah ni.

Syaitan Pening kepala kepada umno sebab dia tak pernah ajar manusia usung kepala lembu macam ni tapi umno dah buat.
Syaitan pening kepala kepada umno sebab umno tak suka ayaq yang kerajaan bagi free pada rakyat. syaitan kata walaupun aku lawan Tuhan tapi aku tak mampu nak bayar segala apa yang aku dapat dalam hidup ini pada tuhan. Semuanya Allah bagi Free pada aku dan dalam bab free ni aku tak mau lawan. Tapi aku pelik pening dengan umno bila kerajaan bagi Selangor bagi free ayaq pada rakyat depa tak mau bukan saja tak mau tapi mintak harga ayaq di naikan pulak...Aku betul2 dah pening tahab gaban dengan umno ni kata syaitan.
Syaitan jadi lagi pening kepada umno bila umno bukan saja lawan quran tapi umno ambik ayat quran boh kat juboq... Syaitan kata aku ajar manusia jangan ikut quran saja tapi umno bukan saja tak ikut quran tapi.....
Syaitan amat pening dengan Umno bila umno sanggup roboh masjid. Syaitan kata aku tak kisah nak buat masjid banyak mana pun, kerja aku cuma hasut jangan bagi orang pi masjid tapi umno lagi kedepan pemikiran dari aku. Umno tak payah hasut orang jangan pi masjid...depa roboh terus masjid...habis cerita tak payah nak hasut lagi....
syaitan pening kepala dengan umno lagi pasai dalam ajaran syaitan tak ada lagi kitab perkauman, Syaitan tak pernah ajar manusia benci pada orang yang tidak sebangsa dan tidak seagama..tapi umno lagi hebat dari syaitan.......

Syaitan pening melelong pada umno bila semua bangsa syaitan mengaku Allah Tuhan pada segala makluk tapi umno kata Allah hanyalah untuk orang melayu saja. Hanya melayu saja boleh sebut Allah. Hanya melayu saja boleh baca Quran, bangsa lain di larang membaca....
Syaitan telah di beritakan akan ambil MC kerana amat pening dengan umno. syaitan boleh berehat bila umno lebih dasyat dari syaitan......

Blackend Is The End

Dyers Eve