To Live Is to Die

free counters

Khamis, 30 Disember 2010

SIAPA USTAD PAS YANG NAK TAHAN JUBOQ KAT UMNO


Ini pun berita biasa jugak. Berlambak orang macam Fatah Haron ni kata di dalam Pas. Puak2 yang nak mengongkek dengan umno di di mulut cakap quran..di mulut cakap pasai iman tapi hati puak ni penuh dengan sisa sisa pukimak.

Golongan dalam yang dah tak tahan nak tahan juboq kat umno ni bergerak secara sulit di dalam Pas. Mereka ini adalah ajen2 yang telah di tarbiah haraki oleh SB. Antara mereka ialah yang telah membuat perjanjian dengan pihak SB sewaktu di tahan ISA.

Kalau jumpak pembunuh Sosilawati dengan jumpak polis yang tembak Amirulrasid hangpa hayun ustad ustad yang jadi ajen ni dulu. Ustad macam ni aku nak habaq kat hangpa semua jenih kongkek dengan mak depa sendiri. Sebab tu depa ni sanggup jadi barua umno..depa ni sanggup jadi barua SB.

Aku kenai sangat dengan sorang ustad yang jadi ajen SB kat tempat aku ni. Dia ni ajen SB yang di tugaskan untuk menebarkan propaganda dalam Pas. Sebab tu teloq dia kecut dan tak berani nak berdepan dengan aku. kah kah kah..tapi anjing anjing ustad ni lagi la tadak teloq kah kah kah.. Nak ajak debat tak berani..nak ajak bertumbuk pun depa tak berani kah kah kah..depa berani kata kot belakang saja kah kah kah... Kata ada ramai gang..jom la bertubuk dengan gang aku... habaq masa dan tempat kami nak pi...kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve