To Live Is to Die

free counters

Khamis, 16 Disember 2010

ZAID MABUK SEMULA



Kah kah kah...Apa sudah jadi dengan lebai Zaid ..kah kah kah..rupa2nya jadi ketua parti haram kah kah kah...inilah sebabnya kalau tak mau berjuang tapi nak jadi ketua. Tak sampai setahun keluaq parti ketuanan dah ada hati nak jadi timbalan ketua... tak sampai sebulan keluaq parti PKR dah terus nak jadi ketua kah kah kah... Akhirnya pakat berebut mengaku diri depa ketua. Lebai hanapi kata dia ketua. Lebai Zaid pun kata dia ketua. Habis siapa yang ketua sebenaqnya. Dalam wikipidea kata hanapi ketua. Kah kah kah... Last2 kepala sudah jadi pening macam orang mabuk kah kah kah Jenis orang yang nak jadi ketua ni kalau boleh sanggup masuk neraka asalkan boleh jadi ketua. Kalau jadi kuli masuk syurga pun dia tak mau. Perangai macam ni berlambak dalam dunia ni. Tak kira dia ustad atau tukang start. Macam sekoq haram jadah kat tempat aku. Ntah mai dari hulu mana tiba2 nak jadi ketua. Kah kah kah... kelentong sana kelentong sini. Orang tak sedaq yang dia ni ajen propaganda SB. Tapi nak buat macam mana orang bawah dia semua pemikiran taraf Mat Sopi .kah kah kah. ................................................................................................................

Blackend Is The End

Dyers Eve