To Live Is to Die

free counters

Selasa, 14 Disember 2010

GILIRAN GURU KAFA SERAHKAN KEMBALI DUIT KEPADA LIM GUAN ENG


Ketika babak ini di lakonkan, seorang pelakon tua tidak dapat hadir, maka wataknya itu telah di gantikan oleh seorang anak bengali roti dari Kg Tawar Baling iaitu Musa Kadiaq yang kini menjadi Ketua Ketuanan Mamak Bukit Mertajam. (Nak kenai yang mana satu anak benggali roti tu cuba tengok hidung yang macam Pie)

Setelah menyerah kembali duit Rm100.00 kerana kononnya duit haram, penyokong ketuanan melayu yang berketurunan India di fahamkan akan sekali lagi mengamuk kerana Lim Guan Eng telah mengumumkan seramai 1,376 guru kelas agama fardhu ain (KAFA) di Pulau Pinang akan menikmati pembayaran khas RM100 sempena Maal Hijrah bermula minggu ini. Ketua pembangkang yang tak sedaq diri yang dia dari parti pembangkang di beritakan di saat ini sedang beratur di Bank dekat Kepala Batas untuk mengeluarkan duit not seratus untuk babak lakonan kali kedua. Seorang mamak yang mengaku melayu juga kini telah di kabarkan sedang mencari guru-guru KAFA yang mahu masuk TV dan surat habaq sambil menyerahkan kembali duit RM100.00. Menurutnya guru-guru KAFA yang mahu menjadi glamer bolehlah menghubunginya. Katanya lagi mereka hanya perlu menyebut HARAM HARAM HARAM KAMI TAK MAU DUIT HARAM. Kah kah kah bodo punya umno. kah kah kah... Haram haram haram...kah kah kah

...............................................................................................................................................

Semua 1,376 guru kelas agama fardhu ain (KAFA) di Pulau Pinang akan menikmati pembayaran khas RM100 sempena Maal Hijrah bermula minggu ini. azlanSelain bayaran khas kepada guru KAFA itu, Ketua Menteri, Lim Guan Eng sebelum ini juga mengumumkan 7,812 anggota perkhidmtan awam Pulau Pinang akan mendapat bayaran bantuan khas sekolah sebanyak RM800. “Penerimaan RM800 oleh anggota pentadbiran awam negeri Pulau Pinang adalah melebihi RM500 yang diterima oleh anggota perkhidmatan awam persekutuan. “Dengan pembayaran RM500 duit raya sebelum ini dan RM800 bantuan khas sekolah sekarang, ini bermakna bahawa semua anggota pentadbiran awam negeri Pulau Pinang telah menerima RM1,300 secara keseluruhannya pada tahun ini,” kata Lim dalam satu kenyataan akbar. “Inilah yang saya maksudkan dengan memperkayakan warga pentadbiran awam. Dan saya yakin kalau kita meningkatkan prestasi kerja kita, kita akan pastikan bahawa warga perkhidmatan kerajaan negeri Pulau Pinang akan sentiasa dapat lebih daripada apa yang anggota perkhidmatan awam persekutuan ataupun kerajaan negeri lain dapat perolehi,” katanya.

TANYALAH PADA KAZIM ELIAS TENTANG UMNO


Awat anak murid Kazim Elias yang kebanyakannya orang Pas tak mau tanya kat ustad depa si Kazim Elias apa hukum abang ustad depa ni jadi exco haram jadah kerajaan negeri Perak.



Orang selalu dok tanya Harussani apa hukum perkara yang Mamak Kadiaq ni buat. Pasai apa orang tak mau tanya ustad Kazim Elias.
Awat orang tak mau tanya kat Kazim Elias apa hukum dok merungut dalam masjid dapat duit sikit time bagi kuliah.

Awat anak muridnya yang orang Pas tak mau tanya si ustad syok sendiri ni apa hukum sokong UMNO...

Tanya la jangan tak tanya...comfirm hang pa tak berani tanya sebab ustad hang pa yang nama Kazim Elias ni dah ajaq hang pa semua jadi pengecut... Bila anak murid pengecut senang la dia nak jual agama.. sebab anak murid tak tanya apa dah..semua yang dia kata betui... fuck Off

HAMPIR BERLAKU PERTUMPAHAN DARAH GARA-GARA UMMI HALFIDA


Beberapa masjid di seluruh Malaysia telah bercakaran sesama sendiri dan hampir berlakunya pertumpahan darah apabila berlakunya perebutan untuk menjemput Ummi Halfida ke program ceramah dah khutbah Jumaat.

Ini adalah kerana keterpegunan mereka terhadap satu nasihat Ummi Halfida kepada abangnya Azmin dengan ucapan amat popular iaitu " Takutlah kepada Allah atau sekurang-kurangnya malulah kepada para malaikat".

Seorang ahli jawatankuasa sebuah masjid yang di temui berkata mereka sangat berharap agar ummi halfida dapat menerima jemptan ke masjid mereka kerana selama ini walaupun setiap malam di adakan kuliah agama tapi tak ada seorang pun anak kariah yang takutkan Allah, tetapi setelah mereka membaca kenyataan ummi halfida itu beberapa perubahan telah berlaku di kalangan anak kariah masjid.

ini adalah di sebabkan mereka semua rasa amat insaf dengan nasihat ummi halfida kepada abangnya itu.

Seorang ahli jawatankuasa masjid yang lain pula berkata jika sebelum ini khatib membaca khutbah ramai yang tidur tapi jika ummi halfida sanggup datang ke masjid untuk menyampaikan khutbah dia dapat merasakan ramai jemaah akan segar begar untuk mendengar peringatan dari ummi halfida.

FUCK OFF KAZIM ELIAS


Ini baru perjuangan...ini barulah keberanian..ini bukannya cari duit dengan JUAL agama macam Kazim elyas si ustad syok sendiri tu... Ini jugak bukan gila glamer macam kumpulan nasyid... ini bukan pengecut macam kumpulan nasyid.

Fuck Off Kazzim elias....



SKANDAL MAK JANDA CUN KETUANAN MELAYU

Blackend Is The End

Dyers Eve