To Live Is to Die

free counters

Isnin, 24 Januari 2011

ADUN PELABUHAN KELANG ADALAH HASIL DARIPADA PRODUK ANWAR IBRAHIM YANG BUTA HATI,


Hari tu mamat ni kata dia sakit sebab tu dia tak mai Sidang Dun..tiba-tiba hari ni dia dah tak sakit..Ish ish perangai macam pukimak..jenis bangsa keturunan umno ni perangai memang macam ni la..

Inilah hasilnya kalau yang di pilih menjadi pemimpin langsung tak pernah merasa susah payah.. janji kenai dengan Anwar maka senanglah nak jadi wakil rakyat.. Anwar Ibrahim ni pun satu punya cibai pukimak... berapa banyak aktivis reformasi yang berjuang untuk dirinya , sekoq pun dia tak ingat..yang di ambilnya orang2 macam mamat ni, Zaharin, Lebai Zul dan beberapa ekoq lagi yang dah belah dari PKR..

Puak puak yang lompat dari PKR ni (Kecuali Gobby) semuanya tak pernah nampak batang hidung masa rakyat di pukul oleh FRU dulu.. puak2 ni muncul bila anwar dah keluaq penjara.. lalu terus menjadi pembodek. Pukimak pukimak yang sebelum ni dok kata " hangpa pi la saya sokong kot belakang" tiba-tiba muncul kat depan.


Lebih lebih lagi bila dan menang makin bertambah ramai la pukimak pukimak yang menjelma nak tunjuk depa pejuang.. Pergi jahanam la dengan pejuang pukimak ni..


Dimanakah orang2 seperti OmarTan ini pada Anwar? Apkah kerana orang2 seperti Omar Tan ini tak ada nama dan tak memakai tali leher macam Lebai Zul pukimak tu makaAnwar terlepas pandang?

** Al Fatihah untuk Omar Tan.. seorang yang tak pernah mengharapkan apa2 jua balasan dalam perjuangan..akhirnya Allah kuniakan hidayah kepadanya. Omar Tan Mati di dalam Islam...


....................................................................

Badrul muncul di sidang DUN S'gor

Sidang DUN khas bagi meminda undang-undang tubuh Selangor yang dinantikan banyak pihak akhirnya akan berlangsung sebentar tadi dengan kemunculan ADUN Pelabuhan Klang Badrul Hisham Abdullah. Beliau bagaimanapun tidak dibenarkan masuk dan hanya menontonnya daripada bilik yang dikhaskan kepada media.

NONEADUN Pelabuhan Klang itu tiba di bangunan SUK, diiringi dua pembantu pada kira-kira jam 9.30 pagi. Beliau disambut oleh silauan lampu kamera jurufoto, menyebabkannya agak terkejut. "Wah, banyak peminat ni," katanya berseloroh. Beliau enggan menjawab sebarang soalan walaupun ditanya bertubi-tubi oleh pemberita sama ada akan mencabar keputusan speaker Teng Chang Khim yang mengisytiharkan kerusinya kosong.

Selepas terus didesak pemberita, Badrul memberitahu akan memfailkan saman bagi mencabar keputusan itu tengah hari ini selepas menghadiri sidang DUN. Apabila DUN mula bersidang jam 10 pagi, kerusi ADUN Pelabuhan Klang itu - yang kerusinya diisytihar kosong oleh speaker - duduk di bilik yang dikhaskan kepada petugas media, tingkat atas di dalam dewan.

Selepas duduk di bilik khas media kira-kira 30 minit, Badrul meninggalkan bilik itu pada kira-kira jam 10.35 pagi dan mengadakan sidang media di luar. Dalam sidang media selepas itu, Badrul berkata beliau masih merupakan wakil rakyat yang sah dan akan terus berkhidmat kepada rakyat. Beliau juga memberitahu, setelah menunjukkan surat jemputan bertarik 11 Januari dari speaker, pihak keselamatan masih tidak membenarkannya masuk ke dalam dewan.

Blackend Is The End

Dyers Eve