To Live Is to Die

free counters

Rabu, 12 Januari 2011

ADUN PR SELANGOR LARI MASUK UMNO LAGI


Ini berita kurang sensasi. Dah jadi macam perkara biasa cerita wakil rakyat yang lari dari parti ni. Alasannya pun tak payah di tulis di sini sebab rakyat pun dah tahu alasannya akan sama saja dengan MP Lebai Kulim, Lebai Bagan Serai dan Bayan Baru.

Kalau betul ada Adun nak cabut dalam PR ni, rakyat pun dah tahu adun ni dari parti mana. Macam biasalah kalau yang di pilih jadi calon adalah orang yang rapat dengan pemimpin atasan. Aktivis parti jangan harap la nak di senarai nama sebagai calon.

Oleh itu kita ucapkan selamat menjadi glamer kepada bakal pengikut Lebai Zul Kulim.

Siapa Adun tu? Ntah aku pun dapat dari SINI.

Blackend Is The End

Dyers Eve