To Live Is to Die

free counters

Sabtu, 29 Januari 2011

UCAPAN TAKZIAH KEPADA KELUARGA ULAMA' TERSOHOR PULAU PINANG YANG TELAH PERGI BUAT SELAMANYA


Di saat para petugas pilihanraya UMNO dan Pas sibuk di Tenang, Permatang Pauh telah di gemparkan dengan berita kehilangan seorang ulama' terkenal lagi terbilang tanahair.

Ulama' tersebut telah di beritakan hilang sejak 2 tahun lalu dan sehingga kini masih belum di temui lagi. Menurut seorang anak murid ulama' ini, tok guru mereka tiba2 saja hilang setelah tidak terpilih sebagai calon dalam pilihanraya kecil permatang Pauh 2 tahun lalu.

Anak muridnya yang hanya mahu di kenali sebagai Mat Benggap itu berkata "ustaz amat kecewa apabila nama yang di umumkan untuk menentang anwar ketika itu ialah Arip Shah dan bukan namannya. Menurutnya lagi ustaz bukan kecewa tidak dapat masuk bertanding tetapi dia kecewa amat sangat apabila tidak dapat menyepak peti undi lagi.

Walaubagaimanapun petugas SPR merasa amat lega dengan kehilangan ulama' ini kerana selepas kehilangan ulama ini tiada lagi peti undi yang pecah akibat di tendang oleh calon pilihanraya.

Di bawah ini adalah gambar yang di berikan kepada Abu Nawas oleh anak muridnya tersebut..Yang peliknya gambar2 ini boleh bercakap, mungkin makam ulama ini tinggi umpama tingginya cita2nya nak jadi MP di permatang pauh....

Gambar di bawah ini adalah sewaktu semua orang umno tak berani nak jadi calon lawan anwar..hanya al ulama' ini saja yang nak jadi calon...


Gambar di bawah ini adalah gambar kali terakhir ulama' tersebut di lihat..setelah nama Arip Shah di umumkan sebagai calon untuk menentang anwar, ulama' ini terus menghilangkan diri sehingga kini..
Gambar di bawah ini pula adalah di saat al ulama' ini berjaya menjadi orang kuat umno di Permatang Pauh..tapi itu semuanya hanyalah tinggal kenangan..kini al ulama' sudah tidak di perlukan lagi kerana al ulama' ini hanyalah umpama terompah kayu yang di gunakan untuk masuk jamban sahaja...
Gambar di bawah pula adalah interview antara wartawan abu Nawas dengan Al Ulama'


Di bawah ini pula ialah peraduan mencari perbezaan.. kedua2 gambar ini kelihatan sama tetapi ada 27.5 perbezaan. siapa betul dapat kopiah ulama' ni..

Blackend Is The End

Dyers Eve