To Live Is to Die

free counters

Rabu, 5 Januari 2011

APA SUDAH JADI DENGAN PKR!!!GOBALLA MENGAMUK DI KEDAH...DIN BINJAI MENGAMUK DI PULAU PINANG


Ini cerita kawan aku DIN BINJAI Blogger sharpshooterblogger, hangpa jangan la terkejut pasai aku boh tajuk dia mengamuk, Dia bukan mengamuk pasai kalah pengerusi tetap AMK baru-baru ni tapi dia mengamuk pasai nak ikut bandi Amuk ha ha ha.

Baru ni aku pi rumah dia lepak sekali dengan Chegubard dan Zul Samm, dia bawak keluaq gitar suruh aku main. Aku malas la nak tunjuk terer kat dia satgi Chegubard dengaq dia nak simpan rambut panjang macam aku pulak kah kah kah. Tapi sempat la jugak aku goreng bohong kat Sabri Harakah lagu nyit-nyit semuthari tu..keh keh keh.

Hangpa semua jangan la pandang sebelah mata kat DIN BINJAI ni..kalau setakat IronMaiden punya lagu tu dia main dengan jari kaki saja ha ha ha.... Cuba la hangpa dengaq lagu keADILan dia bikin lagu rock ha ha ha.. Dia ni macam Yusof Islam la jugak..dah lama tak pegang gitar, tiba2 dapat gitar terus saja masuk dalam belangga kasi goreng..

Oiii DIN BINJAI hang jangan la dok marah pasai posting ni. Aku malas nak ulas isu politik malam ni. Blog aku dah masuk senarai sama dengan sharpshooter dah...tunggu masa dok tangga 50 saja aku nak bongkar cerita Lebai Lucah tu..kah kah kah..

Layan dulu lagu Din Binjai ni... jangan risau video ni comfirm DIN BINJAI. Kalau tak percaya cuba hangpa tengok perut tu ha ha ha..dia tak sempat kasi kempis tu....

Sila click untuk lagu keADILan yang telah di amukkan oleh Din Binjai

video

Blackend Is The End

Dyers Eve