To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 21 Januari 2011

CALON PAS TENANG BODOH..MANGKOK HAYUN KETINGGALAN ZAMAN


Ini Pas punya calon memang tak boleh pakai... macam cilaka semuanya haram..ada ka nak salam dengan orang jantan pun haram...

Abu Nawas bukan saja saja nak tulis ni tapi Abu Nawas dah buat rujukan kat Ustad Jamil dengan ustad Kazim, depa kata kalau pompuan nak salam dengan jantan boleh tapi kena la ikut mazhad Imam Al ghasoilek ibnu Al Konkek..

Abu Nawas pun tanya la lagi macam mana cara salam mazhab Imam Al ghasoilek ibnu Al Konkek tu? OLEH kerana Ustad Jamil time tu sibuk dengan soal jawab agama maka di pendekkan cerita dia bagi video cara cara salam mengikut pandangan Imam Al ghasoilek ibnu Al Konkek..

Maka dengan ini semua hukum bab bersalam telah terbatal dengan turunnya surah Imam Al ghasoilek ibnu Al Konkek ini.

Lepas ni orang Pas jangan dok buat bising lagi... kalau tak reti belajaq...

abu Nawas mohon maaf kerana sistem visual kurang memuaskan.. ini adalah video ini Ustad Jamil dapat dari penjual VCD lucah depan nasik kandaq pekaq Alo setaq..

Keratan Video 1
Keratan Video 2
Keratan Video 3
Keratan Video 4
Keratan Video 4
Keratan Video 5

maka dengan turunnya ayat salam oleh Imam ini maka kepada petugas pilihan raya di DUN Tenang bolehlah bersalam dengan Puteri Umno cara begini....
...................................................................................

Kenyataan Presiden MCA tentang salam dibantah
Harakahdaily


KUALA LUMPUR, 21 Jan: Kenyataan Presiden MCA, Datuk Seri Chua Soi Lek yang menyindir alaman biasa cara wanita Islam bersalam di tempat awam mendapat kritikan keras daripada pembaca Harakahdaily di Facebook dan Twitter.

Kebanyakan pembaca yang mengkritik turut membuat perbandingan dengan kes Chua yang ditangkap melakukan hubungan jenis dengan seorang rakan wanitanya dalam sebuah video yang telah menyebabkan beliau terpaksa melepaskan jawatan kabinet dan partinya sebelum menjadi Presiden MCA pada tahun lepas.

“Anda adalah orang yang membuat penilaian terhadap orang yang tidak bersalam. Apakah penilaian kita terhadap seorang yang telah melakukan zina,” tanya seorang peguam, Syahredzan Johan di Twitter.

Beliau turut berpendapat bahawa bekas Menteri Kesihatan itu tidak harus membuat sebarang penilaian moral ketika orang lain boleh menyoalkan kompas moralnya sendiri.

Chua sekali lagi mencetuskan kontroversi mengenai Islam apabila beliau secara sindiran membuat perbandingan cara calon PAS di Tenang, Normala Sudirman bersalaman dengan Presiden PKR Dr Wan Azizah Wan Ismail semasa berkempen di Tenang.

“Dia tidak akan datang ke sini (tokong Cina), (dan) dia langsung tidak bersalam dengan orang. Saya sudah terima aduan mengenai hal ini.

"Dia seperti isteri Anwar Ibrahim. Dia memakai sarung tangan ketika bersalam. Jika anda boleh menerima cara Islam sebegini, pergilah undi PAS,” Chua dipetik sebagai berkata di Malaysiakini.

Tahun lepas, Chua juga secara jahilnya mengatakan bahawa negara-negara yang paling korup adalah mereka dari kalangan majoriti Muslim, akan tetapi beliau memberikan contoh negara Ethiopia yang mempunyai majoriti Kristian dalam hujahnya.

Pada November lepas, Chua sekali lagi cuba mencetuskan isu untuk membelasah PAS dengan kejahilannya apabila mempersoalkan mengapa kebanyakan kedai di Kota Bharu tutup sempena sambutan Aidil Adha walaupun sememangnya umum diketahui bahawa sambutan Hari Raya Haji di Kelantan dan beberapa negeri lain adalah jauh lebih meriah berbanding Hari Raya Aidilfitri.

Menurut Haji Ismail Basar, yang memberikan komennya terhadap Chua di Facebook Harakahdaily, beliau bersimpati dengan manusia seperti Chua kerana tiada parti komponen dalam Barisan Nasional yang mampu menerangkan perbezaan ajaran Tuhan dengan ajaran buatan manusia.

“Dia ingat dia tahu semua benda, padahalnya dia sangat naif mengenai dasar-dasar asas Islam… nak harap dalam component nak educate pun, 2 x 5… tak tahu mana satu hukum datang dari Tuhan, dan yang mana satu buatan manusia,” sindir Ismail.

Dalam pada itu, seorang pembaca bernama Anuar Azahari menuding jari pada Umno dengan mengatakan bahawa “Umno bertanggungjawab ke atas sikap ahli-ahli MCA ke atas Islam kerana mereka mendidik MCA dengan dakwah yang tidak betul sehinggakan mereka sanggup mengeluarkan kata-kata demikian terhadap Islam dengan hukum-hukumnya.”

“Jika Umno membiarkan Chua Soi Lek ini meneruskan juga cakap-cakap serupa ini dan Umno membiarkannya untuk memancing undi orang-orang bukan Islam, maka Umno berdosa kerana membiarkan rakan seperjuangannya menghina Islam,” tulis beliau di Facebook Harakahdaily.

Blackend Is The End

Dyers Eve