To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 21 Januari 2011

CERITA SEXS LAGI... TAK HABIS HABIS CERITA SEXS


Hari hari cerita pasai sexs, Nak buat macam mana dah dokcari isu politik panas langsung takdak. Politik hari ini langsung tak mencabar. Tak habis2 cerita cabar dia tu cabar dia ni.

Politik zaman sekarang ni bukannya dok cabar cabar lagi tapi kalau nak buat terus. Kalau nak bunuh tolak saja kasi jatuh atau pun kasi bom saja sampai mati.

Si bibik yang di kongkek pun dengan rela hati menulis surat kata dia tak kena kongkek.. Ishh apa la.. kalau macam ni lebih baik cerita pasal sexs. Cerita sexs semua orang suka baca.

Hari ini aku telah membuat kajian tentang penafsiran memek muka Menteri Besar Perak.

Gambar 1. -

Gambar ini adalah ketika MB perak sedang mengontrol hensemnya.

Gambar 2
Gambar ini adalah ketika dia mendapat berita yang permohonannya untuk menukar taraf bangsa dalam kad pengenalannya telah berjaya

Gambar 3
Gambar ini boleh di umpamakan wajahnya ketika sedang meneran taik di dalam jamban. Semasa gambar ini di ambil dia telah di tanya oleh seorang wartawan darimanakah asal usul keluargannya? Keluargannya datang ke malaysia dengan kapal atau tongkang?

Gambar 4
Haa..ini baru cerita gambaq yang ada sangkut paut dengan sexs. Cuba lihat wajah MB perak ini. Kenapakah wajahnya berkerut sampai macam tu? sebenarnya dia telah stim ketika bersalam dengan pompuan tu. Maka jika nak tau wajah MB perak ketika dia stim, inilah gambarannya. Amacam best tak muka orang stim. kah kah kah.
Gambar 5.

Gambar di bawah Ini adalah gambar time dia pancut...fuhhh tengok muka dia..gila babi punya stim ni... ish ish ish..







































































hang pa dok cari apa ni? Gambaq MB Perak pancut ka? Hang pa ni memang betui betui kaki gambaq lucah..kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve