To Live Is to Die

free counters

Selasa, 18 Januari 2011

GAMBAR ANAK SAMY VELU BERBIKINI


Sapa boleh teka siapakah gadis india yang sedang berbikini ni...? betui ka anak Samy Vellu? Aku malas la nak boh banyak gambaq takut satgi silap mampuih aku kena saman dengan si Sammy paria vellu tu kah kah kah... kalau hangpa nak tengok gambaq2 anak samy ni hangpa ambik link dia kat bawah sekali dalam posting ni....

Blog PECACAI SEMALAYSIA hari ni pulak telah merasa insaf untuk membaca cerita prono lagi. Pagi2 lagi bila aku buka blog dia, dia dah cerita pasai tak suka baca cerita prono ni. Keh keh keh, nak buat macam mana bro, kat Malaysia ni orang suka baca cerita prono. Mat rempit suka, mat ganja suka, mat rock suka, pak lebai pun suka keh keh keh..

Oklah hari ni aku tak mau buat cerita prono lagi tapi aku nak siarkan cerita pasai umno la pulak kah kah kah...

Emm 4-5 hari lepas bising betul pasai isu azan bila seorang cina MCA maki hamun suara azan di masjid. Maka ramailah yang sanggup bermandi darah nak pertahankan Islam kononnya kah kah kah..macam gambaq kat bawah ni...

Tapi hari ni cina MCA yang maki hamun azan tu dah mintak maaf..cuba tengok gambaq bawah ni pulak..

Bagus la sebab isu ni dah selesai... apapun marilah kita minta pandangan pemimpin tentang isu yang telah selesai ini.

Ini pendapat menteri yang jaga agama Islam

Ini pulak pendapat seorang Lebai yang jugak seorang
ulamak warisatul pukimak..


Ini pendapat yang di beri dalam bahasa inggeris


Ini pula pandangan bersertakan dalil oleh ustaz kesayang orang Pas.


Dan paling akhir kita minta pula pandangan
penaung rumah anak yatim di Tanah Jawa..



Kita tanya pulak Ketua Dewan Pemuda Pas P.Pinang..
opss ni bukan pasai isu azan tapi isu Mat Zan
kah kah kah


BACA ISU MAT ZAN DI SINI

Lepas tu kita tanya pulak bekas ketua pemuda Pas Penang
apa katanya tentang Mat zan ni?



Haa kat bawah ni baru berita tentang isu azan ...

..............................................................................

Mohon maaf salah faham isu azan- Utusan UMNO

KUALA LUMPUR 17 Jan. – Peguam yang menimbulkan kontroversi kerana mempertikaikan azan, Ng Kian Nam hari ini memohon maaf secara terbuka kepada seluruh umat Islam di negara ini di atas kesilapannya itu.

Katanya, perkara itu terjadi kerana beliau sebenarnya tidak tahu membezakan antara laungan azan dengan ceramah ataupun kuliah subuh.

“Saya perlu jelaskan saya tidak pernah meminta ataupun berniat untuk menghentikan atau mempertikaikan azan yang merupakan elemen yang begitu penting dalam sembahyang umat Islam.

“Saya perlu mengaku tiap-tiap orang ada kelemahannya termasuk saya. Sebagai seorang bukan Muslim, semasa saya tulis surat tersebut, saya langsung tidak tahu membezakan antara azan dan ceramah.

“Maka saya ingin memohon maaf secara tulus ikhlas jikalau kekeliruan saya ini menimbulkan salah faham atau menyinggung perasaan mana-mana pihak khasnya umat Islam di negara ini,” katanya pada sidang akhbar selepas majlis dialog dengan dua persatuan penduduk Pantai Dalam di sini.

Hadir sama, Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar, Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin merangkap Ketua UMNO Bahagian Lembah Pantai yang bertindak sebagai moderator dialog tersebut dan Pengerusi Majlis Gabungan Ayahanda-Ayahanda Wilayah Persekutuan, Zakaria Awang.

.......................................................................................

INI PULAK PANTUN USTAZ ZULKARNAIN ABIDIN Pasai isu ni.

Bersalam erat berpegangan tangan,
Lepas bersalam berpeluk sakan.
Untung jadi suku-sakat BN,
Silap apa pun tetap dimaafkan.

Lepas bersalam berpeluk sakan,
MCA lari Umno rugi.
Isu azan telah dimaafkan,
Saman ekor bila lagi?

MCA lari Umno tersepit,
MIC pecah Umno kalut.
Isu azan tidak dapat duit,
Saman ekor peluang kaut.

Benci Umno buang ke laut,
Benci BN jangan undi,
MCA pening Umno kalut,
MIC pecah India lari.

Ini pulak link blog gambaq kononnya anak samy velu seperti yang di janjikan tadi.. Click sini

Blackend Is The End

Dyers Eve