To Live Is to Die

free counters

Khamis, 13 Januari 2011

GAMBAR SAIFUL BULKHARI BERTAUBAT DI HADAPAN KAABAH

Kah kah kah...apa mamat ni dok tengah buat... dia pi mekah buat haji atau pi ambik gambaq orang buat haji kah kah kah.

Macam mana mamat ni pi buat haji kalau pungkoq tarak cuci. Macam mana mamat ni pi buat haji kalau hadas besar pun tarak mandi kah kah kah.

Ini macam, mahkamah susah mau cari bukti. Tungging juboq ayaq mani Anwar sudah lari kah kah kah.

Mamat ni gila glamer, nak glamer punya pasai sanggup cerita dia kena tutuh juboq dengan Anwar. Pi mekah pun dia nak glamer juga. Tangkap gambaq sana sini nak tunjuk dia buat haji kah kah kah...







Sebenarnya ini mamat memang kaki penipu. Ini gambaq bukan gambaq yang asli tapi di edit seolah2 dia pi mekah buat haji..kah kah kah.

Cuba lu orang tengok gambaq ni betul betul. Apakah ianya asli atau pun sama seperti Mamat ni yang sudah tidak asli kah kah kah.

Mamat ni pun nak tunjuk dia seorang ahli ibadah. Di hantuknya kepala nak kasi orang ingat dia kuat buat ibadat. Kah kah kah kah..




Cuba tengok gambaq ni pulak. Macam mana di hadapan kaabah yang penuh sesak masih sempat nak bergambar. Kah kah kah...

Ini semua penipu..ini semua nak tunjuk kat orang kata dia orang baguih kah kah kah...

Macam Lebai zan AJK PASTI P.Pinang yang perangai tak senonoh tapi pakai lebai nak bagitau orang yang dia tu warak kah kah kah





Cuba tengok gambaq ni pulak. Agak2 lokasi mana mamat ni ambik gambaq dalam kawasan masjidi haram ni. Sempat berposing macam pukimak kah kah kah....

Ini macam poster pilihanraya...ini macam poster Marsitah betina garik dari Baling tu kah kah kah.



Inilah manusia. Manusia guna agama untuk melindungi kejahatannya.

Maka benarlah kata kata Karl Marx "Agama itu candu pada masyarakat".

Satgi mesti ada yang kata aku dah kafir sebab betulkan kata kata Marx ini. Biaq pi kat depa apa depa nak kata sebab aku tahu depa semua tu memang malas membaca kerana depa takut menjadi kafir kalau banyak membaca....kah kah kah.

Opss kat bawah ni bukan gambaq Saiful tapi ni gambaq Mohd Zan Durany AJK PASTI P.Pinang. Dia ni sedang di cari kerana telah mengencing duit budak budak PASTI Juru Bukit Mertajam. Kalau ada sapa sapa nampak tolong beritahu guru PASTI Juru sebab Lebai Melaun ni sehingga kini belum hantaq gambar budak2 Pasti tapi duit dia dah sapu.

Di fahamkan Lebai ini sekarang ini sedang bersedih kerana niat nak jadi ahli majlis MPSP tak kesampaian. Di ceritakan sudah bersiap sedia nak pi angkat sumpah jadi ahli majlis tapi tiba2 kena sekat oleh Pas Kawasan sebab perangai tak senonoh kah kah kah.

Kesian kat dia..dah la kempunan nak berbini, tiba2 baru saja nak berangan jadi ahli majlis kena cantas la pulak kah kah kah.. Kali ni baru aku nak respect kat Ketua Pemuda Pas Batu Kawan....kawan baik aku la ketua pemuda tu kah kah kah....

CLICK SINI UNTUK CERITA PENCURI DUIT BUDAK PASTI INI

Blackend Is The End

Dyers Eve