To Live Is to Die

free counters

Khamis, 13 Januari 2011

GAMBAR UMMI HAFIDA TUNJUK CARA MACAM MANA NAK HISAP PELIAQ


Mampus la Pas dalam prk Tenang kali ni. Tak payah la nak bawak Tok Guru mai ceramah kat Tenang kalau setakat nak baca dua tiga kerat ayat quran.

Ustazah sexy dah ofer nak kasi ceramah untuk umno. Keh keh keh...Nampaknya orang Felda di Tenang selepas ustazah ni mai bagi ceramah semuanya pakat insaf belaka. Kah kah kah.

Cuba hangpa tengok cara dia pegang mike tu...memang ada tanjak jadi ustazah yang bercakap soal hisap peliaq kah kah kah..

Yang aku takut satgi ramai pak pak aji kat Felda balik rumah pakat dok pak cu cheng bayang muka ustazah ni kah kah kah...opss pak cu ceng tu bahasa kasar. Lebai Zan kata onani..kah kah kah. Jenuh la bini pak pak aji ni dok basuh kain yang beretang hasil lipahan ayaq mani pak aji kah kah kah


....................................................................

Ummi mahu bantu kempen BN ‘elak’ tsunami politik 2008

January 13, 2011
Ummi Hafilda menjawab soalan pemberita pada sidang media petang tadi. – Foto oleh Choo Choy May
PETALING JAYA, 13 Jan – Ummi Hafilda Ali, saksi utama kes liwat pertama dan salah guna Datuk Seri Anwar Ibrahim, bertekad mahu berkempen secara aktif untuk Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum ke-13 mengelakkan tsunami politik 2008 berulang.

Ummi mendakwa kehadirannya dalam kempen BN akan dapat menghalang keputusan Mac 2008, yang menyaksikan Pakatan Rakyat menafikan perikatan itu kedudukan selesa tradisi – majoriti dua pertiga di Parlimen.

“Jika sesiapa berminat untuk menjemput saya, saya akan pergi. Sesetengah orang mengatakan Anwar penceramah ulung, tetapi saya tahu beliau takut dengan saya,” kata Ummi pada sidang media di sini hari ini.

Menjelang pilihan raya umum 2008, adik timbalan presiden PKR Azmin Ali ini, aktif berucap dalam perhimpunan-perhimpunan anjuran Umno di mana dia berkongsi pengalamannya mendedahkan salah laku seks Anwar kepada Tun Dr Mahathir Mohamad ketika itu merupakan perdana menteri.

Anwar kemudian disabitkan kesalahan salah guna kuasa dan liwat tetapi dibebaskan pada 2004.

Bekas timbalan perdana menteri itu, yang kini Ketua Umum Pakatan Rakyat, berhadapan dengan kes liwat kedua, yang dibawa ke atasnya akhir 2008.

“Dalam pilihan raya umum ke-12, apabila saya tidak mengambil bahagian dalam kempen, anda boleh lihat macam mana angkuhnya Anwar apabila menyebarkan pembohongan, kerana pembohongan beliau kita hilang enam negeri kepada pembangkang,” kata Ummi.

“Jika saya berkempen ke seluruh negara, ia akan mengakhiri Anwar sebab saya tahu rahsianya,” kata beliau.

Ummi berkata meskipun tanpa jemputan daripada Umno dia tetap akan meneruskan jelajah ke seluruh negara.

“Saya ada strategi saya,” kata Ummi yang mendakwa dia seorang ahli Umno.

“Bagi saya, saya tiada sebab untuk takut, sebenarnya saya mencabar beliau untuk berdebat dengan saya. Beliau (Anwar) tidak perlu berdebat dengan perdana menteri,” kata beliau merujuk kepada cabaran Anwar kelmarin agar Datuk Seri Najib Razak berdebat dengannya berhubung dasar ekonomi Pakatan Rakyat dan Barisan Nasional.

Blackend Is The End

Dyers Eve