PENYOKONG

RAONG (RADIO ORANG PENANG)

PELAWAT DARI SELURUH DUNIA

free counters

JUMLAH PELAWAT BLOG INI

IKLAN - 1

Jumaat, 14 Januari 2011

INI DIA GAMBAQ SEXY ANAK MENTERI KETUANAN MELAYU...TAPI ANAK MENTERI MANA??


Seperti yang di janji kan kepada peminat paha anak menteri, di sini aku siarkan gambaq penuh anak menteri ketuanan melayu itu.

Tapi anak sapa? Ada sapa2 kenai tak?

Cuba hangpa tanya lebai yang jadi menteri jaga agama ni ok tak kalau anak ketuanan melayu pakai macam ni?

Orang Pas boleh tanya ustad kesayangan depa ni...


Okey sambung balik tengok wajah ayu anak menteri ketuanan melayu ni...
Haa ni gambaq tengah dok menghis.... opss tengah menyanyi...


Ni pulak gambaq tengah main belon....
Amacam dah boleh agak ka gambaq anak sapa?

Haa ini gambaq berlatarbelakangkan bangunan paling di banggakan oleh bapak dia..

Haaa ini dia gambaq mak pak dia..amacam? boleh agak tak? kah kah kah.... Nak tengok gambaq penuh? Huloq mai rokok Surya seludup sekotak dulu kah kah kah..


Opss gambaq bawah ni tak ada kena mengena dengan awek di atas...Yang anak panah tu gambaq pencuri duit budak budak Pasti . Nak tau cerita click SINI