To Live Is to Die

free counters

Isnin, 10 Januari 2011

KISAH KEMATIAN BRUCE LEE YANG MENYAYAT HATI


Berbagai cerita kita dengar tentang kisah kematian Lagenda Kung Fu Bruce Lee. Rupa2nya di sebalik kisah itu pembunuh yang sebenar Bruce ialah kawan aku si iaitu seorang Laksamana di Bukit Bintang.

Khabarnya kawan aku ni mendapat ilmu persilatan apabila dia telah mencuri teropong, tikar terbang dan harmonika milik Do Re Mi ketika do Re Mi sedang lepak di kedai mamak.

15 ni aku nak pi jumpak dia kat KL untuk mintak teropong. Aku suka sekodeng jadi mudah la aku nak sekodeng kalau ada teropong..kah kah kah

Cuba baca kisah Laksamana ni bunuh Bruce Lee dalam blog dia..... Isshhh dasyat betui la laksamana pun ada blog..keh keh keh click di sini KISAH BRUCE LEE

Blackend Is The End

Dyers Eve