To Live Is to Die

free counters

Khamis, 6 Januari 2011

TERKINI DARI SURABAYA: AMAH YANG DI ROGOL BERSEDIA DI PERIKSA LOBANGNYA


Gambaq ni aku ambik dari Blog Ikut Suka Aku . Masalahnya dia suruh hangpa semua teka yang mana satu bibik yang telah di kongkek oleh anak Yatim. Macam mana la kita nak tau, lain la kalau dia bukak seluaq suruh kita periksa macam Sayfoll tonggek juboq untuk pungkoqnya di periksa.

Namun begitu aku akan mudahkan sikit tekaan hangpa semua, satgi salah teka berdosa la pulak. Kat bawah ni aku boh gambaq yang masa bibik tu dan moden sikit...Masa ni dia dah berak jamban duduk kat rumah Anat Yatim.Gambaq yang sebelah kanan tu masa dia dok berak tepi sungai lagi...

Semua bahagian bibik ni adalah di benarkan untuk di periksa..jangan malu malu..kalau boleh selak hangpa selak la... tapi jangan lupa gambaq yang dalam tu send kat aku sebab aku pun nak tengok jugak. Hangpa jangan dok bagi kat orang lain tengok dulu..

Ok cari cepat yang mana satu bibik yang di kongkek anak Yatim..sapa betul tak dapat apa tapi sapa salah masuk lokap kah kah kah... Polis jangan tangkap aku tapi tangkap Ikut Suka Aku dulu sebab dia dapat gambar ni dulu..kah kah kah...



Sila click untuk besarkan gambar.

Blackend Is The End

Dyers Eve