To Live Is to Die

free counters

Khamis, 6 Januari 2011

KUSRIN DI MALUKAN DI KHALAYAK RAMAI SEBAB TERLALU PANDAI BAHASA OMPUTIH

Ini cerita semua orang tak tau. Ini cerita pagi tadi time Setan Kusrin angkat sumpah untuk jadi barua umno. Nak jadi barua pun kena angkat sumpah ka? Kah kah kah. dah tak reti cakap omputih dok tebiang nak cakap jugak kah kah kah...wat is de bikaus...kah kah kah

Gambaq 1 adalah masa Setan Kusrin dok tengah tunggu nak angkat sumpah. Dia duduk sebelah MB Khalid...tapi MB Khalid ni jenis kesian kat orang..kalau aku mampuih dah aku bagi dia malu kah kah kah...



Ini pulak gambaq time dia angkat sumpah..
Ni gambaq lepas angkat sumpah...dengan rangginya menjawab soalan wartawan dengan bahasa orang putih...

Ini pun sama jugak. Tapi kali ni dia cakap omputih dengan fasih sekali....menerangkan kerjanya sebagai SUcK...

Blackend Is The End

Dyers Eve