To Live Is to Die

free counters

Sabtu, 5 Februari 2011

GARA GARA MENYAMAR POLIS, BLOGGER DIN BINJAI DI SERANG SEKUMPULAN MAK NYAH


Blogger Din Binjai atau Sharpshooter hari ini telah di beritakan di serang oleh sekumpulan maknyah atau lebih sedap di panggil pondan. Baca Sini .

Nampaknya puak2 pengecut ni memang jenis keturunan kongkek dengan mak depa sendiri sebab tu la depa jadi pengecut. Sebenaqnya depa ni bukan saja pengecut tapi juga dengki tahap gila babi sebab blog depa orang tak masuk. Depa bikin blog depa sendiri tulis depa sendiri baca lepas tu depa dendiri komen pakai nama orang lain..kah kah kah.

Maklumlah kalau dengan mak depa sendiri pun depa sanggup bersetubuh tanpa rasa bersalah, inikan pulak nak tulis komen pada blog sendiri guna nama orang lain nak kasitau seolah2 orang baca apa yang dia tulis kah kah kah.

Aku nak tergelak jugak dengan puak2 kongkek dengan mak depa sendiri ni, bila depa hack blog aku depa pi tulis yang aku ni mintak maaf pada si anjing A dan si Anjing B.kah kah kah.. Sampai kempunan nak suruh orang mintak maaf kat depa sanggup tulis sendiri yang aku ni dah mintak maaf kat anjing anjing depa tu kah kah kah.

Tu la sebab aku kata puak2 ni memang pengecut dan sama sekali tak berani berdepan. Macam kawan aku ni kata la (baca sini). Terus terang aku kata kalau orang macam ni dapat kat aku, aku akan suruh kawan2 pegang kemudian aku akan kencing atas kepala depa ni.kah kah kah..biaq kasi hilang depa punya pengecut tu.. Tu pu ada hati nak mengaku pejuang Islam kah kah kah

Ok buat kawan aku Din Binjai aku nak kasitau sama hang tidak semestinya orang yang cuba hack blog hang tu dari puak2 umno tetapi sebenarnya aku rasa yang berada dekat dengan hang jugak. Kalau hang nak tau sapa cuba hang tanya depa sapa yang suka bersetubuh dengan Mak depa sendiri... dia tu la yang buat kerja ni...kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve