To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 4 Februari 2011

KISAH ANAK MENTERI NGORAT ISTERI PELAKON

Perangai anak menteri ni memang tak senonoh, tapi ini mungkin cara hidup orang besar besar dalam negara ini. Buat kerja mengorat bini orang adalah perkara biasa bagi mereka.

Walaupun ini cumalah lakonan di dalam sebuah iklan tapi tidak mustahil kehidupan anak menteri ini seperti apa yang di lakonkan olehnya di dalam iklan ini...



Cuba clip video lihat iklan ini..



Mula2 anak menteri ni pi rumah awek dia..bila awek dia bukak pintu dia terkejut tengok baju dalam awek dia di sebalik baju yang jarang..dia pun kata“hey… cantik neck….lace”

Lepas tu si awek pun tarik anak menteri ni masuk rumah sambil melihatkan juboqnya yang sendat itu untuk memperkenalkan kepada ibunya.. tapi bila di kenalkan kepada ibunya si anak menteri ini sudah terpegun dengan kemontokan isteri Mustafa kamal ini..lalu bunga yang nak di beri kepada aweknya di beri pula kepada bini Mustafa kamal yang lebih montok dari aweknya itu.

Babak seterusnya si awek pun larilah konon2nya merajuk..si anak menteri pun pi pujuk..time ni dia guna skil bapak dia bila pujuk aweknya tu.. kalau rakyat yang berjuta pun bapak dia boleh bohong inikan pula awek sekoq yang tak cukup akai tu, lagi la senang dia kelentong.. dia pun kata kat awek dia “mak saya cakap kalau nak tengok rupa isteri kita bila tua, tengok mak dia… bila saya tengok mak awak tadi senang hati saya”

Macam rakyat malaysia jugak.. sekali kena marah gila tapi bila kena temberang dengan menteri semuanya ok balik...

Si bini Mustafa kamal ni pun buat2 lalu kot belakang anak dia..apa lagi si anak menteri ni pun usyar lagi la tetek bakal mak mertua dia tu...tiba2 si bapak yang dok tengah pasang piring hitam sedaq..macam biasa di ajar oleh bapak dia si Menteri sabri tu..si anak menteri ni pun buat2 kalih kot lain...

Kah kah kah..ini iklan pukimak...ini iklan kehidupan anak menteri yang kaki penipu dan kaki songlap mak mertua kah kah kah..

Tapi yang bestnya orang melayu kat kampung punya seronok tengok iklan ni..kah kah kah

Apalah nak hairan kalau orang kaya macam ni buat kerja tak senonoh tapi amatlah menghairankan kalau orang macam gambaq kat sebelah ni yang buat kerja kacau anak bini orang.

Nak tau cerita Lebai ni menyamar jadi pompuan untuk bersembang lucah dengan pompuan di FB sila tunggu pendedahan ke bahagian kedua..

Kalau pendedahan ini adalah fitnah dengan segala hormatnya sesiapa saja yang mahu membelanya sila saman aku..kah kah kah ..biar kita masuk surat habaq pulak..saman aku lekas saman aku lekas....ada berani ka..

Sila baca SINI kisah lebai ini menyamar jadi pompuan untuk bersembang lucah dengan pompuan...

Blackend Is The End

Dyers Eve