To Live Is to Die

free counters

Khamis, 21 April 2011

BUAH DADA WANITA DI GIGIT ANJING AKIBAT BERPAHKAIAN SEKSI,

Dunia hari ini bukan saja jantan yang stim tengok betina sexy tapi anjing pun tak boleh tahan. Jantan kalau stim boleh jugak balik rumah dok sorang lepas tu layan sms dengan pompuan bab2 lucah macam Ustaz Pasti penang yang nama Malaon Zan tu buat tapi kalau anjing dia mana nak reti sms.

Apa lagi dah geram sangat tengok tetek pompuan seksi, terus saja anjing tu terkam tolak..kah kah kah..Ini baru real punya stim kah kah kah...

Tapi aku respekla kat anjing ni sebab dia tak tak hipokrit macam Malaon Zan tu.. Malaon zan bila depan orang tengok pompuan mata tunduk kebawah nak tunjuk dia waraktapi bila dok sorang2.. emm tak mau na cerita la dia buat apa..cuba tengok sini..

KISAH 3


................................................................................

BUKIT MERTAJAM: Seorang suri rumah yang cedera payudara kirinya digigit seekor anjing jenis German Shepherd pada Jumaat lalu, kini dalam pertimbangan untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap pemilik anjing berkenaan.

Mangsa, Lee Boon Chen, 44, berkata, walaupun pemilik anjing itu sudah memohon maaf selepas insiden itu, dia tidak akan berdiam diri dan mahu melakukan sesuatu untuk memberi pengajaran kepada pemilik anjing lain yang tidak mengutamakan keselamatan orang awam.

Katanya, dia mahu pemilik anjing lebih bertanggungjawab termasuk menjaga dan mengawal haiwan peliharaan masing-masing bagi mengelak orang lain menjadi mangsa.

“Selepas kejadian ini, saya trauma, malah kerap bermimpi diserang anjing dan jika saya melihat atau terserempak dengan anjing jenis itu, saya takut dan badan menggigil,” katanya ketika ditemui menerima rawatan susulan di sebuah hospital swasta di sini semalam.


Dalam kejadian kira-kira jam 7.30 pagi Jumaat lalu, Lee nyaris kehilangan payudara kirinya selepas cedera diserang anjing berkenaan ketika dia membawa anjing peliharaannya jenis Shih Tzu bersiar-siar di kawasan perumahan di Taman Tambun Indah, Simpang Ampat dekat sini.

Blackend Is The End

Dyers Eve