To Live Is to Die

free counters

Rabu, 13 April 2011

KALAU PERANGAI USTAZ PAS TAK SENONOH MACAM NI, BILALAH ISLAM NAK MENANG?


Kalau kita letakkan gambar malaun ni dengan gambar Tok Guru Nik Aziz kemudian kita tanya soalan "Siapakah Musyidul Am Pas" comfirm ada yang jawab melaun ni keh keh keh. Maklumlah serban punya la besaq atas kepala tapi perangai macam haram jadah.

Bukan dia tak tahu si ustazah Pasti tu sudah ada suami dan beranak 5 tapi mungkin jenis gila kat bini orang ni dia tak kira apa dah. Bila sms tak di jawab oleh si ustazah si ustaz yang juga AJK Pasti Negeri P.Pinang ni cari facebook pulak punya gila babi.

Cey wah siap tanya si ustazah dah mandi limau purut ka? amboi siap lapik dengan istifar lagi keh keh keh. Sakit apa pulak ustazah ni. Tak dak laki ka, yang dok pi mintak nasihat kat ustaz yang dia sendiri kenai sangat perangai melaun ni yang gila sexs.

Amboi siap dengan bye2 sayang.. Ish kalau aku jadi laki ustazah ni.. tak putus kepala saja sangat la...

Kalau macam ni kelakuan punya dok ada dalam pimpinan pas macam manalah Islam nak menang. Orang macam nilah yang melambatkan kemenangan islam. Tapi nak buat macam mana melaun ni satu kroni jadi hukum bolehlah bertukar tukar. Yang haram dah tak jadi haram dah malah depa kata buat benda macam ni boleh pahala.. Ermm ntahlah apa nak jadi.......

Cukup dulu untuk kali ini..jumpak lagi nanti keh keh keh..banyak lagi yang Abu nawas nak dedah.. Oh ya... kepada yang berkenaan dan mengatakan ini adalah FITNAH, Abu Nawas telah siap sedia hulur tangan untuk di gari. Pi repot lekas lepas tu saman Abu Nawas sebab ni cerita fitnah.. mengapa senyap...maunya tak senyap sebab dah memang perkara ni betul keh keh keh..

Jumpa lagiiiii......

Cerita yang lalu boleh di baca di sini : CLICK

Blackend Is The End

Dyers Eve