To Live Is to Die

free counters

Khamis, 21 April 2011

KEPALA KETUA POLIS NEGARA DI TAMPAR ORANG INDIA DI BUKIT MERTAJAM

Dalam banyak2 kerja dalam dunia ni, orang kerja gunting rambutlah orang samseng gila. kepala mafia pun tak samseng macam orang gunting rambut.

Mana ada orang berani pegang kepala Raja atau orang besaq2 melainkan tukang gunting rambut. Habaq mai kepala sapa tukang gunting rambut tak pernah pegang.. kah kah kah

Dah la pegang kepala lepas tu tukang gunting rambut ni boleh main tampaq tampaq pulak..kah kah kah

Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar sempat menggunting rambutnya selepas melawat Balai Polis Kubang Semang dan bertemu orang ramai di Pekan Penanti, Bukit Mertajam, Pulau Pinang.

Aku kalau nak gunting rambut aku tak pi la kat mamak kat atas tu tapi aku pi kat memek kat bawah ni..Itu pun kalau aku nak gunting rambut la..buat masa ni dendam masih belum selesai jadi biaq la awek kat bawah ni sabq menanti aku pi gunting rambut kat depa nanti kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve