To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 8 April 2011

KISAH USTAZ DAN USTAZAH PASTI YANG TAK SENONOH


Dunia zaman sekarang ni penuh dengan lakonan. macam macam yang depa lakonkan untuk tunjuk yang depa ni baik dan soleh lagi solehah.

Hari ini Abu Nawas nak dedahkan kisah seorang ustazah Pasti yang dok melayan seorang ustaz Pasti sampai jam 2 pagi.. Ish ish ish..dasyat betul. Dah ada laki pun dok melayan jantan lagi. Dah ada anak pun dok mengalak lagi.

walaupun perangai ustaz dan ustazah ni tak senonoh, semuanya ok saja sebab depa boleh cari dalil dan nas untuk menghalalkan perbuatan depa tu...

Tak pa tak pa..hari ni Abu Nawas nak dedahkan mesej di Facebook Ustaz yang nampak warak ni. Tapi bukan untuk posting yang ini. Kerap kerap la mai melawat blog Abu Nawas hari ni kalau nak tau sapa dia ustazah dan ustaz tu.

Kita kasi peluang dia cari alasan nak kelentong laki dia dulu.. Kalau tak betul dan fitnah sila repot polis. Sms dia merayu kat Abu Nawas agar jangan siarkan namanya pun masih abu Nawas simpan. Kot kot laki dia nak tengok bolehlah abu Nawas nak tunjuk...

Tungguuuuuu

Blackend Is The End

Dyers Eve