To Live Is to Die

free counters

Isnin, 18 April 2011

KULIAH MAGHRIB TENTANG SEXS DI KULIM SEKARANG

Berita ini aku baru terima dari kawan aku kat Kulim. Ceramah seksual yang maha hebat dalam abad ini yang akan di adakan di Kulim tempat Lebai Zul.

Cuma aku marah sikit kat kawan aku ni, ada ka dia suruh bawak teloq kemuruk. nak buat apa bawak teloq kemuruk. Ustazah ni nak ajaq sexs, nak ajaq cara cara nak mengonkek, ustazah ni nak mai buat amal dengan jual CD blue Anwar.. kah kah kah

Ok semua warga Kulim dan kawasan sekitarnya pakat mai dengaq ceramah ustazah ni... rugi ooo kalau tak mai dengaq..

Ok aku dah nak pi ni..aku nak tunggu dalam bilik ayaq sebab nak sekodeng ustazah ni kencing kah kah kah... lepas tu aku nak cari bulu dia yang jatuh nak buat DNA kah kah kah.

Ghalit apa lagi jom lekas.....

Blackend Is The End

Dyers Eve