To Live Is to Die

free counters

Khamis, 7 April 2011

PAK USTAD MARAH PAK USTAD


Apa sudah jadi dengan pak pak ustad ni? tak cukup dengan cari makan dengan menjual agama depa pi tibai budak budak sampai mati terus. Lepas tu pi cari dalil dalam quran yang perbuatan depa ni adalah satu daripada yang di tuntut Islam... Ini semua ustad ustad setan..

Hari ni ada lagi sekoq Pak Ustad marah pada pak ustad. Kat pak ustad yang dah jadi menteri ni, ustad2 di sekolah agama ni sepatutnya kena bentuk sahsiah. Apa benda sahsiah tu? Sms kat bini orang ka? Jadi barua umno ka?

Inilah akibatnya kalau agama di jadikan tempat untuk mencari makan. Cakapnya tak serupa bikin. Itu haram ini haram tapi perangai depa macam anak haram...

Yang syoknya Pak Ustad Jamil ni kata :""Saya terbayangkan keadaan adik Saiful ketika itu, yang sakit dipukul dengan tiada peluang untuk melarikan diri, begitu berat ketakutan yang ditanggungnya."

Kah kah kah..rupa2nya pak ustad jamil ni pun macam Mat Zan kaki lucah dengan cikgu pasti jugak, kaki main bayang bayang kah kah kah.

Guru sepatutnya bentuk sahsiah - Jamil Khir - Utusan Umno

KUALA LUMPUR 6 April - Guru di sekolah-sekolah agama sepatutnya membentuk sahsiah murid menjadi insan berguna bukannya bertindak sendiri menghukumnya dengan kejam sehingga menyebabkan kematian, kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom.

Beliau berkata, di zaman kegemilangan tamadun ketika ini, kes mencederakan murid tidak sepatutnya berlaku kerana Malaysia mempunyai undang-undang yang boleh diguna pakai.

Beliau diminta mengulas kejadian Jumaat lalu apabila Saiful Syazani Saiful Sopfidee, 7, murid Sekolah Rendah Islam Al-Furqan yang meninggal dunia Ahad lepas setelah koma sejak Jumaat akibat dipukul selepas disyaki mencuri oleh ustaz berusia 26 tahun.

Jamil Khir berkata, kes itu akan disiasat secara lengkap dan mereka yang bersalah akan dibawa ke muka pengadilan.

"Saya terbayangkan keadaan adik Saiful ketika itu, yang sakit dipukul dengan tiada peluang untuk melarikan diri, begitu berat ketakutan yang ditanggungnya.

"Sepatutnya, kanak-kanak dalam usia begitu perlu dipelihara bukan dipukul dengan teruk walaupun melakukan kesalahan. Kerana umurnya terlalu muda untuk diperlakukan sedemikian," katanya selepas menerima cek zakat daripada Tenaga Nasional Berhad (TNB) di sini hari ini.

Blackend Is The End

Dyers Eve