To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 15 April 2011

PELACUR DALAM VIDEO BLUE ITU ADALAH PELAKON SINETRON JAM 2 PETANG TV3

Aku tak pernah pun nak ulas pasal isu gambaq blue yang di katakan kononnya Anwar Ibrahim tu. Bagi aku sama ada itu Anwar atau bukan aku tak ada apa2 masalah. Kalau betul pun Anwar, ada apa hal..aku tak kisah..mampuih pi kat dia..aku peduli apa..

Aku malas nak sembang bab politik pukimak orang Malaysia hari ni. Orang lain berpolitik untuk majukan negara tapi orang Malaysia berpolitik untuk poket dan puki. Apa kejadahnya Umno kalam kabut nak sembang bab moral dalam keadaan orang umno tidak bermoral.

Umno hari ini umpama cerita seorang pengembala kambing dalam cerita kanak2. Umno asyik berbohong sehingga sehinggakan kalau bercakap betul pun orang kata umno tetap berbohong. Sampai bila bilalah umno akan di kenali sebagai pembohong.

Tapi hari ni aku nak ulas sikit pasai video tu.. tak banyak sikit saja. Hari ni keluaq berita pelacur yang di dalam video tu adalah antara yang telah di ambil keterangan. Kah kah kah kah.. Ini sudah macam gambaq Sinetron Indonesia pukui 2petang tiap2 hari di TV3... kah kah kah

Patut padan la kalau nak kelentong pun wahai polis oiii. Lain kali belajaq la kat Mat Zan AJK Pasti Penang yang kaki kelentong tu kalau nak kelentong kah kah... macam haram jadah betui kah kah kah.

Tak payah la nak cerita kat orang kata pelacur tu turut sama di ambil keterangan..nanti oarng tau la polis ada kautim dengan pelacur tu kah kah kah.... Tu la jadinya bila polis ni yang SPM kantoi pun jadi polis. Kah kah kah

sudah sudah..aku nak pi mengonkek dengan jalang sat... Lu ada apa hal umno?...mau rakam mai la kah kah kah... Lu ma cibai....

...................................................................

Pelacur dalam video beri keterangan- Kosmok (bukan Cromok)

KUALA LUMPUR – Siasatan terkini ke atas video seks yang pelakunya seorang lelaki mirip pemimpin parti pembangkang memasuki episod baru apabila polis mengesahkan telah merakamkan percakapan semua individu terlibat termasuk pelacur yang dikaitkan dalam kes tersebut.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar berkata, identiti pelaku dalam video seks berkenaan juga telah dikenal pasti selepas siasatan terperinci dilakukan oleh pasukan khas Polis Diraja Malaysia (PDRM).

Beliau bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai identiti pelaku dalam video seks itu kerana dikhuatiri akan mengganggu siasatan polis.

“Tidak kira di mana rakaman itu dirakam, yang penting kesahihan video itu penting. Imej itu tidak menggunakan teknik pertindihan.

“Identiti pelaku tersebut juga disahkan berdasarkan fakta-fakta yang kukuh,” katanya kepada pemberita di Bukit Aman di sini semalam.

Kosmo! pada 22 Mac lalu melaporkan tindakan sekumpulan tiga tokoh yang menamakan diri mereka sebagai Datuk T membuat pendedahan mengenai rakaman video seks seorang lelaki didakwa pemimpin pembangkang dengan wanita dipercayai pelacur dari China di sebuah hotel.

Blackend Is The End

Dyers Eve