PENYOKONG

RAONG (RADIO ORANG PENANG)

PELAWAT DARI SELURUH DUNIA

free counters

JUMLAH PELAWAT BLOG INI

IKLAN - 1

Jumaat, 8 April 2011

PENDEDAHAN SIRI KEDUA USTAZ PASTI YANG TAK SENONOH (BERMESEJ DENGAN AL USTAZAH PASTI JAM 2 PAGI)


Mula sekali Abu Nawas nak kasitau mengapa Abu Nawas dedahkan cerita tak senonoh mamat ni. Adakah kerana mahu memberi aib kepadanya? Mengapa Abu Nawas tak guna saluran untuk laporkan perkara ini kepada pihak di dalam Pas? Mengapa itu dan mengapa ini?

Sebenarnya Abu Nawas nak kasitau orang macam yg kononnya ustad ni memang cukup pandai berlakon warak lagi zuhud. Abu Nawas cukup kenal dengan perangai tak senonoh mamat yang nama Mat Zanm ni tetapi oleh kerana dia pandai berlakon maka dengan mudah dia kelentong pimpinan Pas.

Cuma setakat ini tidaklah abu Nawas kena cekup lagi kalau Abu nawas bikin cerita fitnah. Kalau berada di pihak benar apa yang di tunggu lagi? mengapa cuba lari untuk bersekemuka. kalau dah pengecut nak bertumbuk kenapa takut untuk berhujah.

Ok ok tak payah cerita panjang. Kita teruskan bahagian kedua pendedahan cerita tak senonoh seorang ustaz yang juga orang kuat PASTI negeri Pulau Pinang.

CERITA 1 (MESEJ DENGAN USTAZAH PASTI BINI ORANG)

Bila Abu Nawas dedahkan cerita ini dulu, si ustazah ni tak habis habis call Abu Nawas minta tolong agar namanya tidak di siarkan. Rayu itu rayu ini maka last sekali dia minta tolong Pengarah Pasti Negeri Pulau Pinang (Asri Harun) call Abu Nawas bikin kautim.

Pengarah Pasti negeri bikin janji pada Abu Nawas yang dia akan settle kes ni dengan segera. Au Nawas pun setuju dengan memberi tempoh kepadanya. Maka selamatlah si ustazah ini buat sementara waktu.

Oleh kerana sehingga kini janji tersebut telah di nodai dan di mungkiri maka hari ini Abu Nawas nak dedahkan mesej al ustaz kepada al ustazah ni yang pertama.

Mesej di bawah ini adalah bukti si ustazah ini bersekongkol dengan si Al Ustaz walaupun si ustazah sewaktu merayu rayu pada Abu Nawas mengatakan dia memang tak sukakan al ustaz dan dia dan pengarah Pastilah orang utama yang menjadi penghalang kepada al ustaz untuk menjadi ahli majlis MPSP.

Oh ya kalau Pengarah Pasti penang terlupa yang dia ada sms pada abu Nawas kasitau la. abu Nawas masih simpan lagi mesej2 tu dan kot kot suami al ustazah pun nak baca jugak sms isterinya yang merayu pada abu Nawas supaya jangan pamerkan namanya juga masih Abu Nawas simpan.



Cuba lihat mesej kedua pulak.


Wah bukan saja dok bermesej jam 2-3 pagi tapi siap dengan nak scan scan pulak. Amboi rupa rupanya al ustaz ni minat sangat bab dalam baju al ustazah ni. ish apa nak buat yang si ustazah pun walaupun dan beranak 6 masih melayang al ustaz jam 2-3 pagi. Kot dia bangun tahajud kot sambil sambil tu layan la FB dulu keh keh keh.

Ok Ok cukup dlu dengan pendedahan untuk hari ini.. Abu nawas tunggu depa pi buat repot polis dulu sebab depa kata ni fitnah. ala bukannya depa tak dak no talipon Abu Nawas. Cal saja keh keh keh

Kisah tak senonoh al ustaz pasti ni bisa di ikuti di sini :-

KISAH 3