To Live Is to Die

free counters

Rabu, 13 April 2011

PERHATIAN KEPADA PEMINAT AIR SOYA: AWAS !!!AIR SOYA CAMPURAN AIR LIUR

Cuba anda tonton video ni sampai habis. Anda akan dapati peniaga air soya ini telah meludah ke dalam bungkusan makanan yang hendak dia jual pada orang ramai.

Inilah akibatnya kalau dok percaya pada Tok Bomoh. Apa nak hairan kalau peniaga ni meludah dalam barang makanan untuk jualannya kerana ikut cakap tok bomoh.

Kalau ada manusia yang Tok bomoh suruh kangkang pun dia kangkang inikan pulak tok bomoh suruh buat benda kecik macam ni...

Kalau sembahyang jumaat seminggu sekali pun tak pi apa lagi yang orang boleh percaya kat tok bomoh ni tapi dah nama pun melayau kalau bab bab temberang ni serah kat depa la. Macam orang kampung aku la, kat Tok Bomoh Gila pun depa percaya kah kah kah kah....

Blackend Is The End

Dyers Eve