To Live Is to Die

free counters

Selasa, 19 April 2011

Wauuu..cunnnya bini Bung...dah la cun pakai baju tengok luas pulak tu..Fuhh kalau tunduk tentu serban pak aji boleh jatuh keh keh keh.... Apa pun gua respek sama lu la Bung pasai lu kawin dengan orang Malaysia... kalau lu mati pun harta lu tak pi mana , dok dalam Malaysia jugak..

daripada jadi macam orang tua kat bawah ni... kalau dia mampus habis harta orang miskin sarawak kapal mai angkut pi Lubnan keh keh keh... Yang tinggai hanyalah Sayannnngggg KM Sarawak... kotenya pendek keh keh keh

Blackend Is The End

Dyers Eve