To Live Is to Die

free counters

Ahad, 22 Mei 2011

BUKTI SAHIH GUAN ENG- KIT SIANG - LEE KUAN YEW - CHIN PENG PADERI BESAR DI ASIA

Gambar di atas Abu Nawas dapat daripada facebook individu pro UMNO. Abu Nawas ni memang suka tengok gambaq lawak tapi dalam banyak2 gambaq lawak, umnolah yang paling lawak..

Baru2 ni Umno mengaku depa pewaris kepada perjuangan Tok Janggut... tak ka lawak umno ni kah kah kah.. macam mana depa boleh mengaku depa perwaris kepada perjuangan Tok Janggut dalam keadaan depa bersama dengan British menentang perjuangan kemerdekaan kah kah kah...

Kot depa silap kot.. sebenaqnya depa nak kata umno perabih harta warisan Tok Janggut kot kah kah..habis tanah anak cucu Tok Janggut depa jual. kah kah kah kah.

Hari ni umno buat lawak lagi. Cuba tengok apa yang depa tulis dalam gambaq tu.

No 1) Cina perintah Tanah Melayu selama 14 hari melalui parti Komunis Malaya. Bila masa komunis perintah Tanah Melayu. Dan yang paling lawak ialah apa kena mengena Chin Peng dengan komunis pada ketika itu..kah kah kah..

Setiausaha Agung PKM pada ketika itu ialah Lai Tek bukannya Chin Peng kah kah kah. Chin Peng time tu baru umur belasan tahun kah kah kah. Oii Umno lain kali bodo jangan la tunjuk kat orang kah kah kah.

Lagi satu yang menghalang kemerdekaan dan menjemput British untuk menjajah semula Malaya pada ketika itu ialah Tok wan Naib Prsiden Umno yang mulut luas la ni. Dialah barua penjajah.

Bila British mai balik British tubuh umno dan haramkan semua parti yang berjuang kemerdekaan pada ketika itu. Semua pejuang kena tangkap kecuali Umno.

Dan lagi satu nak cerita kat orang Umno kalau Presiden Umno pertama yang menjadi talibarut penjajah tidak menghalang kemerdekaan pada ketika itu Chin Peng lansung tidak tersenarai namanya melainkan hanya 2 nama iaitu DR Burhanudin atau Ibrahim Yaakop.

Kah kah kah kah..Oiii umno lain kali baca la buku jangan jadi macam orang Pas kampung aku yang pemalas baca buku lepas tu kata depa semua ahli syurga. Nak sms lucah kat bini orang pun tak pa sebab nama depa dah ada kat pintu syurga.. Tapi orang Pas kampung cukup rajin baca keputusan nombot ekoq.. kah kah kah..tu pun boleh jadi AJK Pas kawasan kah kah kah

No 2) PAP atau cina memalui Lee Kuan Yew perintah Singapura. kah kah kah..ini lagi bodoh punya fakta. sapa yang kasi Singapura? Mana ada kena mengena dengan pilihanraya. Baca la buku oii. Siapa yang paling jahat masa tu? Lee Kuan Yew atau Jaafar Albar?

No 3) Cina perintah P.Pinang melalui DAP..kah kah kah kah.. bila masa pulak melayu perintah P.pinang? Sapa ang jual P.Pinang kat British? Kah kah kah.. Umno lu memang lawak lebih lawak dari Jambu dan Sepah Maharaja Lawak kah kah kah.

No 4) Ini adalah kenyataan yang paling lawak. (NEGARA KRISTIAN MATLAMAT KAMI)
Kah kah kah..empat2 orang cina kat atas tu tak dak sorang pun agama kristian kah kah kah kah. Kata la cina kat atas tu nak jadikan Malaysia ni negara Budha ok la jugak walaupun tak dak sapa nak percaya kah kah kah.

Lagi satu umno dan Pas kata komunis tak percaya agama. Macam mana pulak tiba2 kata Chin Peng nak jadikan Malaysia negara Kristian kah kah kah..

Oiii Umno dan sekutunya yang benggong. Aku nak mintak tolong sangat2 kat hangpa semua.. bacalah buku... bacalah buku..bacalah buku.. jangan dok pikiaq pakai dalil penjajah saja kah kah kah.

Adoii umno hanpa betui2 lawak.. bukan raja lawak... bukan juga maharaja lawak tapi hangpa semua Duli Yang Maharaja lawak kah kah kah...

Blackend Is The End

Dyers Eve