To Live Is to Die

free counters

Isnin, 30 Mei 2011

BICARA TENTANG SEXS BERSAMA USTAZAH DR MARSHITAH AL KULUMI


Ustazah ni bikin cerita apa? Bikin cerita sexs ka? Benda apa yang tertunggak? Bil ayaq ka yang tertunggak? Kah kah kah kah..

Kalau hakim dok selesai kes dalam kain tengah tengah malam untuk kasi kes tak tertunggak macam mana Hakim nak bayaq bil ayaq kah kah kah.

Ustazah ni tak kesian ka kat hakim kena pi jatuh hukum malam malam buta. satgi bini hakim mintak cerai sapa pulak nak kasi selesai kes hakim yang nak bercerai kah kah kah.

Ustazah ni sama taraf dengan ustazah Ummi Halfida saja. Dulu dalam Metro dia suka cerita pasai hukum isteri hisap peliaq. Kah kah kah..ustazah ni pun hisap peliaq juga ka kah kah kah..

Orang Baling memang suka kat ustazah ni, sebab tu ustazah ni boleh kasi ustaz Taib tertungging masa PRU 11 dulu tapi Pak Lah sudah kasi tukaq ini sama itu Mamak Aziz putera PRU 12 lepas.. Orang baling tak boleh nak undi Ajis Mamak sebab gambaq dalam poster dia tak nampak bila waktu malam.. kah kah kah

Nak tau pasai apa orang Baling suka kat ustazah ni? Sebab poster ustazah ni lawa.. Pak pak lebai pak pak aji pakat bawak balik rumah bikin modai kah kah kah..
.............................................................................

Mahkamah Syariah Mungkin Beroperasi Waktu Malam Selesai Kes Tertunggak - Metrot Umno

KOTA BAHARU: Mahkamah Syariah berkemungkinan akan beroperasi pada waktu malam serta pada cuti umum untuk menyelesaikan kes tertunggak serta mempercepatkan penyelesaian kes berkaitan isu rumah tangga.

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Dr Mashitah Ibrahim berkata langkah itu akan mampu menyelesaikan banyak perkara walaupun mahkamah pada masa ini mempunyai bilangan hakim yang mencukupi.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas majlis perasmian Karnival Halal Kelantan di sini hari ini yang disempurnakan oleh Tengku Mahkota KelantanTengku Muhammad Fa-iz Petra.

Mengulas mengenai isu perceraian yang dilaporkan semakin banyak berlaku di negara ini, Mashitah berkata masyarakat tidak sepatutnya memandang isu berkenaan daripada sudut negatif semata-mata.

"Ini sebagai satu tanda pasangan suami isteri kini semakin memahami langkahuntuk bercerai di mahkamah sebagai langkah terbaik menyelesaikan masalahmereka," katanya.

Beliau berkata Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) bagaimanapunsentiasa memberikan khidmat kaunseling sebelum pasangan itu mengambil keputusan untuk bercerai demi masa depan mereka.

Blackend Is The End

Dyers Eve