To Live Is to Die

free counters

Khamis, 26 Mei 2011

SMS LUCAH DARI LELAKI LUCAH KEPADA ISTERI ORANG


KANGAR: Seorang suri rumah mendakwa kini hidup dalam ketakutan selepas menerima puluhan khidmat pesanan ringkas (SMS) berbaur lucah dipercayai dihantar seorang lelaki tidak dikenali yang turut mengugut mahu merogolnya sejak sebulan lalu.

Ibu kepada empat anak berusia antara tujuh hingga 15 tahun yang menetap di Santan, di sini, turut mendakwa perasaannya menjadi tidak tenteram sejak menerima SMS berkenaan sekali gus sukar untuk melelapkan mata pada waktu malam.

Mangsa, Rozana Ajis @ Abd Aziz, 35, berkata sejak menerima SMS ugutan daripada suspek, dia sering mengalami perasaan tidak sedap hati malah kerap terjaga daripada tidur sekiranya ada bunyi pelik di luar rumahnya.

Katanya, perasaan takut itu juga bukan saja dirasai dirinya, malah turut dikongsi suaminya, Raman Baharom, 48, yang bertugas di sebuah agensi kerajaan, di sini.

“Sudah hampir sebulan saya menerima SMS berbaur lucah daripada lelaki yang tidak dikenali identitinya itu. Malah, dia juga mengugut mahu melakukan perkara lucah kepada saya termasuk mahu membelasah suami.
......................................................

kah kah kah..ini perkara biasa.. biasa bagi orang jantan...kah kah..pa nak hairan dengan sms lucah ni..atas kepala besaq punya serban pun dok buat kerja ni jugak kah kah kah.

Kot pompuan ni cun la kot sebab tu orang suka sms lucah kat dia kah kah kah... Ada pompuan umoq 41 tahun pun ada orang dok sms lucah inikan pulak baru umoq 35 tahun.

Nak buat macam mana laki pompuan ni tak dak teloq... bini orang dok mesek kul 3 pagi pun tak berani nak buat apa lagi kah kah kah. Kot laki dia jenis suka bini main dengan orang lain kot kah kah kah..tu la dia tak berani nak buat apa.

Macam la kat tempat aku ni. Ada lebai serban punya besaq tapi dia punya minat kat bini orang. Bukak akaun FB nama pompuan lepas tu sembang bab bab orang pompuan dengan pompuan kah kah kah...

Blackend Is The End

Dyers Eve