To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 20 Mei 2011

VIDEO SEXS KOH TSU KOON PULA MUNCUL.SELEPAS VIDEO SOI LEK DAN ANWAR

Selepas video Chua Soi Lek yang kini menjadi presiden MCA muncul video Anwar.. Hari ini tiba pulak giliran Koh Tsu Koon menjadi mangsa kepada perakam video sexsnya.

Tapi ini bukan Koh Thu Kon Presiden Gerakan, ini Koh Thu Kon presiden tengkorak. Kah kah kah. Cuba hangpa tengok apek tu sebijik macam tengkorak kah kah kah.

walau apa pun video ini tidak mempunyai sarikata berbahasa Thai dan videonya jugak adalah warna. Hotel tempat apek ini mengongkek juga ada class walau pun badan dia macam tengkorak. kah kah kah.

Kesian kat Anwar..ada ka depa bagi hotel RM20.00 kat dia nak menutuh dengan pompuan kah kah kah. Dah la tu pi bikin video hitam putih la pulak kah kah kah. Dah la tu time menutuh ada pulak orang dok tegok sambil ambik video kah kah kah. Kote boleh naik ka kalau menutuh ada jantan dok tengok kah kah kah.

Apa2 pun marilah kita ucapkan tahniah kepada apek yang bernama Koh Thu Kon ini kerana walaupun dia apek tengkorak namun dia bikin video lebih hebat dari orang yang bikin video Anwar yang taraf VVIP tu kah kah kah...

Blackend Is The End

Dyers Eve