To Live Is to Die

free counters

Selasa, 14 Jun 2011

AL FATIHAH ; USTAZ ZOLKARNAIN ABIDIN (BEKAS ADUN PAS SANTAN PERLIS) TELAH KEMBALI KE ALAM BARZAH


Sesungguhnya setiap yang bermula pasti akan berakhir. Yang hidup pasti akan mati dan yang mati pasti akan hidup..

Begitulah yang telah berlaku kepada bekas ketua pemuda Pas negeri perlis dan juga merangkap bekas Adun Santan Ustaz Zolkarnain Abidin yang telah pergi ntah kemana..

Tapi yang peliknya ustaz Zul tak mati lagi tapi dah kembali ke alam baru... Pasai apa pula ustaz oii... frust kat sapa pulak??

Saya ingat ustaz dah mati sebab tajuk blog terakhir ialah Bersama Dunia Baru..rupa2nya al ustaz dah merajuk tak mau sembang bab politik lagi..

Laa pasai apa pulak ustaz... tak kan sampai merajuk macm tu sekali.. Ala kalau setakat puak2 Pas yang dok perkondem ustaz dalam blog tu ustaz nak ambik kira pakai sampai mampuih pun tak habih.. Depa tu bukan pasai apa ustaz..depa tak glamer macam kita sebab tu depa jeles tu kah kah kah..

Kita hidup ni biaq apa nak jadi tapi kena lawan ustad oii.. dok kira apa depa tu sapa..pangkat apa...depa bukan bagi kita makan pun..

Ish ish ..yaaa ustazzzz... lepas ni kalau tak mau sembang politik al ustaz nak sembang apa pulak? Macam ni la ya ustazzz.. mai cari saya kita sembang bab hisap ganja keh keh keh..

Oklah ustaz jangan mati selagi kita hidup... lagi lama kita hidup lagi sakit hati puak2 yang tak suka kita tu..keh keh keh..lagi sakit hati depa lagi kita menang ya ustazz..mai join saya kita masuk komunis... keh keh keh

Blackend Is The End

Dyers Eve