To Live Is to Die

free counters

Selasa, 14 Jun 2011

GAMBAR AL TANTAWI PAS BERJUMPA MUFTI AL AYAMI WAL FARIBI DI LORONG HAJI TAIB...

Apa mamat pas bikin dengan kawan aku Ayam fared ni? tarbiah haraki ka? atau sedang membodek sebab pilihanraya dah dekat... kah kah kah..

Oii Ayam Fared hang jaga2 satgi depa kata harammmmm.... kah kah kah sebab puak2 ni yang tau cuma halal, haram, sesat kah kah kah.

Tu kalau pemuda Pas kat negeri aku la, tak tau pulak pemuda Pas kat tempat hang kah kah kah... kat negeri aku yang halal cuma menyamar jadi pompuan dalam facebook sebab nak sembang bab bab orang pompuan di face book macam melaun kat bawah ni kah kah kah..nanti ketua dia Mat Yusni Lembik kata.."oleh kerana dia orang kita maka dengan ini ana hukumkan halalllll..."

Apa2 pun tahniah la pasai dah bukak minda sikit yang selama ni dok terperap dalam temprung tu... kah kah kah... Jihad kepala butuh apa kalau dengaq siren kereta bomba pun dah lari lintang pukang kah kah kah..

Pada 12hb. Jun, 2011, Ketua dewan Pemuda PAS Malaysia, Ust Nasrudin Hj Hasan berkesempatan bersama dengan anak-anak muda Chow Kit di Jalan Tunku Abd Rahman dan bertemu dengan kumpulan underground di One Cafe, Jalan Tunku Abd Rahman.. Program yang di bertemakan "Chow Kit Kita" yang di anjurkan oleh anak-anak muda dan aktivis di sekitar Chow Kit dan Kuala Lumpur telah mengadakan berberapa aktiviti seperti pameran, menyanyi bersama, jualan baju dan lain-lain lagi. Beberapa orang pesrta pgram agak terkejut dan gembira dengan kehadiran Ust nasrudin dan sempat bergambar bersama-sama beliau dan rombongan.

Selepas itu, rombongan pemuda PAS menjenguk kumpulan underground yang sedang mengadakan konsert mereka berhampiran situ. Anak-anak Muda Underground dan punk yang pada mulanya agak rimas dengan kehadiran ketua pemuda yang memakai kopiah itu, akhirnya serasi dan biasa dengan penampilan ketua pemuda itu.


Selain bersama-sama mengambil gambar, Ust Nasrudin jugak di beri peluang masuk ke dalam dewan konsert yang gelap, yang hanya disuluh oleh lampu neon yang bersimpang siur serta di santap dengan muzik-muzik punk dan underground.


Turut Hadir, Khairul Faizi Ahmad Kamil (setiausaha), Kamaruzaman Mohamad (exco), YB firdaus jaafar (exco), Zamri As'ad Khuzaimi (exco), suhaimi abd aziz (Timb ketua Pemuda Wilayah Persekutuan), Nurul Islam (Setiausaha DPPWP) dan Herman Samdudeen (Ketua Penerangan DPPWP)


Rusli Yasmin
Pegawai Media
Dewan Pemuda PAS Pusat
+6019 250 2011

Oh ya jangan lupa 27 ni di tempat yang sama semua pemuda pas mai turun sekali lagi sebab ada ni;-

Blackend Is The End

Dyers Eve