To Live Is to Die

free counters

Sabtu, 4 Jun 2011

AMUK DI JERLUN KEDAH KERANA PROTES KEMENANGAN MAT SABU

Satu kejadian amuk telah berlaku di Jerlun Kedah kerana rasa tidak puas hati dengan kemenangan Mat Sabu sebagai timbalan Presiden Pas.

Menurut seorang saksi amuk ini berpunca daripada rasa tidak puas hati wakil Rakyat di situ yang juga anak mahader kah kah kah.

Tu dia aih..anak mader ni punya marah bila Mat Sabu menang kah kah kah. Awat yang marah sangat ni cek oi?? kah kah kah.

Kali ni baru hangpa tau.. kah kah kah. Hangpa punya pak yet dalam Pas semua dah terpeleot. Selamat tinggai la umno oii...

Tu la hangpa ni sebenaqnya bodoh. Yang dok pi suruh Utusan kempen kat team Ulamak tu sapa suruh. Bila Utusan kempen kat team ulama lagu ramai la orang undi Mat Sabu kah kah kah.

Nak buat macam mana perang saraf umno la ni dah jauh ketinggalan kah kah kah.. Nasib hangpa la umno oii..

Lain kali kalau nak bagi Mat Sabu kalah suruh la Utusan kempen kat Mat Sabu baru semua pakat lari habih tak mau undi kat mat Sabu. Yang tu pun nak kena ajaq kah kah kah.

Blackend Is The End

Dyers Eve