To Live Is to Die

free counters

Isnin, 20 Jun 2011

ANWAR IBRAHIM, TUAN IBRAHIM DAN SEKUTUNYA HANGPA JANGAN DOK TAKUTKAN RAKYAT


Anwar Ibrahim lagi sekoq mamat cibai. Ada ka dia kata kalau Najib boleh jamin pilihanraya adil maka himpunan Bersih akan di batalkan. Oi anwar hang sapa aku nak dengaq cakap hang, kalau hang tak mai tok sah dok bikin onar la.

Nasib baik la Pengerusi Bersih si Ambiga yang Berahim Ali n the gang nak jihad tu tibai balik Anwar. Kah kah kah..Baru hang tau Anwar, dengan mamat mamat dalam PKR tu boleh la hang nak tunjuk hang punya power. Ini rakyat la bro..rakyat yang nak tentukan hidup depa bukan pemimpin macam hang.

Dalam Pas pun ada jugak jenis macam anwar ni, suara dan nada sama la dengan Anwar ni. nasib baik la dia tak menang timbalan presiden Pas hari tu, kalau tak hari ni BN dah jadi 15 parti.

Kat tempat aku pun ada jugak perangai haram jadah macam ni. Dah la tak mau pi lepas tu hasut orang pulak kata ini bukan jemaah kita, kalau pi tak dapat pahala. Orang macam ni memang jenis anak haram. Mai pilianraya dok habaq kat orang jangan undi DAP sebab hukumnya haram tapi bila DAP menang dia paling awai pacak bendera DAP kat depan kedai dia.

Oleh itu kepada mana2 manusia yang dok rasa tak berapa berani nak pi Bersih ni tak payah la pi tapi jangan la dok jadi tukang kempen kat umno pulak, jangan la nak tunjuk takut tu kat orang.

Ini adalah himpunan rakyat bukan himpunan parti politik. Orang politik jangan dok ambik kesempatan nak tunjuk hangpa punya power. Orang poltik jangan tunjuk bodoh macam Mat Sopi....nak bodoh.....

Blackend Is The End

Dyers Eve