To Live Is to Die

free counters

Ahad, 12 Jun 2011

AWANG SELAMAT UTUSAN MALAYSIA DI JUMPAI MATI DI BELAKANG SOGO


Ini kisah Awang. Awang datang dari kampung. mendapat kerja kilang. Pergi pagi pulang petang. Opss termenyanyi lagu Awang Tharasher Wings la pulak..

Ini kisah sekoq mamat yang namakan dirinya awang. Si Awang ni nampak sangat gelabah umnonya bila rakyat nak bikin demo.

Awang ni kononnya rasa dangkal sebab katannya ada NGO anti Islam pun turut serta jugak. Kah kah kah kah.

Oi Awang la ni orang dah tak kira anti islam ka Anti kristian ka.. yang penting la Umno mesti kasi jatuh dulu... Kah kah kah..

Umno la punca orang anti Islam sebab umno sejak dulu anti Islam. Umno bekerjasama dengan orang putih yang anti islam untuk membunuh orang Islam yang lawan orang putih.

Hari ini segala yang umno cipta itu akan makan diri umno sendiri. Padan muka hang wahai Awang selamat dan parti dia yang nama umno tu kah kah kah.

Oleh itu pada semua pastikan 9 julai 2011 tidak ada kenduri kendara, tidak ada kuliah agama, tidak ada kerja kerji. Kalau nak mengongkek pun adalah di haramkan pada hari itu.

Pada ostad ostad hangpa semua jangan dok sembang besaq dalam masjid saja. Jihad itu jihad ini tapi 9 Julai dok ada jadual kuliah lagi. Bukan kata 9 tapi 8 dan 10 pun semua kuliah atau ceramah mesti di hentikan. Hangpa jangan dok kira pokek hangpa saja wahai pak pak ostad oii.

Mulai sekarang pak pak ostad yang kononnya pejuang Islam tu kena dok kempen kasi semua orang yang mai masjid turun 9 julai ni. Kalau tak samalah taraf hangpa semua dengan ostad Pas tapi umno yang nama Kazim Elias tu.

Ok jumpak di sana... tapi jangan cari Abu Nawas kat sebelah depan tapi carilah Abu Nawas kat sebelah...ermmm sebelah kedai mamak sebab Abu Nawas menyorok kat situ pasai Abu Nawas takut kena tangkap kah kah kah...

Blackend Is The End

Dyers Eve