To Live Is to Die

free counters

Rabu, 22 Jun 2011

BEREBUT STATUS MAYAT : ORANG ISLAM DAN HINDU BERGADUH DI HOSPITAL SUNGAI PETANI


Seorang lelaki Islam yang baru meninggal hari ini telah di tanam di perkuburan Hindu akibat salah faham pak imam yang menyangka lelaki itu beragama hindu..

Pak Imam telah menyangka lelaki itu beragama hindu kerana lelaki itu berkulit hitam..

Kah kah kah..bodoh punya menteri ugama. Nak tipu agak agak la. Bodoh mana sangat orang kat pejabat pendaftaran tu.

Jangan la nak merepek yang tak tentu pasal. Ada otak pikiaq la macam mana nak tipu kasi orang percaya bukan tipu bagi orang gelak.

Ostad ni tak pernah pi daftar anak dia ka masa bini dia beranak. Lain la lebai zan yang sampai mampuih kempunan nak berbini kah kah kah.

Berapa punya susah prosuder kat pejabat pendaftaran nak bikin surat beranak. Bermula dari kad merah sampailah ke surat nikah semuanya di perlukan untuk bikin surat beranak.

Macam mana ostad ni kata pejabat pendaftaran silap sebab nama macam Islam. Pejabat pendaftaran tak tengok IC mak pak dia ka sebelum masukkan agama dalam surat beranak? Pejabat pendaftaran tak mintak surat nikah ka masa nak buat surat beranak.

Oii Ostad hang ni menikah ka tak menikah? Kalau hang dah menikah surat nikah hang sama ka macam surat nikah orang bukan Islam?

Oii Ostad kalau nak bikin lawak pi la belajaq kat Berahim Geli, kalau nak bohong pi la belajaq kat Mat Zan kah kah kah...

Kalau nak maki hamun hang mai la belajaq kat aku keh keh keh..

Blackend Is The End

Dyers Eve