To Live Is to Die

free counters

Selasa, 7 Jun 2011

BERITA BAIK : HISHAMUDIN BERI LAMPU HIJAU UNTUK HIMPUNAN BERSIH 2


Ini sudah berita baik untuk himpunan BERSIH kali kedua bulan depan. Nampaknya menteri sudah kasi lampu hijau untuk rakyat turun ke jalanraya..

Inilah yang di nanti nantikan oleh rakyat bila Menteri Dalam Negeri kata "Tiada Layanan Istimewa Untuk Demo Bersih"

Yalah memanglah kami semua mau asap dan ayaq pancut, baru real punya demo. Kalau demo takdak polis lebih baik jadi pak ustad yang asyik menyeru jihad dalam masjid tapi bila dengaq kereta bomba lalu pak ustad ni terus terkejut sambil berkata "kita tangguhkan kuliah kita hari ini dengan tasbih kifarah dan surah Al Asr"

Oleh itu 9 julai depan hangpa semua jangan dok bagi alasan macam2 tak mau turun mai KL. Jangan jadi macam Ketua pemuda Pas Batu Kawan, pengecut nak mampuih tapi dok dalam kampung pakai baju Bersih pasai nak cover kata dia pun pi jugak. Kah kah kah

Pak pak ostad yang begegar sembang dalam masjid pasai jihad tu kalau hari tu dok ada dalam masjid lagi hangpa tok sah dok mengaji kat dia dah. Ini ostad temberang, ostad cari makan dalam masjid, ostad cakap tak serupa bikin.

YB YB yang tak turun hangpa jangan dok pangkah dia dah lepas ni ta kira dia Pas ka, PKR ka, DAP ka.. Ini semua YB temberang, YB pengecut..

Orang yang hangpa selalu dok dengaq dia maki umno selama ni kalau dia tak turun lepas ni kalau dia maki umno lagi hangpa hayun dia dengan kasut terus. Sembang saja lebih tapi pengecut.

Pak pak lebai yang dok kata SPR ni menipu, SPR ni itu dan SPR ni ini tapi kalau 9 julai ni dia dok kat kedai kopi juga, hanpa balik saja dari KL, hangpa ambik ayaq kopi curah kat lebai dia.

Oleh itu jangan lupa..9 julai hari ahad jam 2 petang di Ibu Negara...

Opss Abu Nawas kalau tak pi hangpa jangan marah sebab abu Nawas uzur syaraei.... keh keh keh

Blackend Is The End

Dyers Eve