To Live Is to Die

free counters

Selasa, 21 Jun 2011

BERSIH : ADUKA TARUNA MANGSA PERTAMA DI TAHAN


Kalau betullah apa yang di katakan oleh Taruna yang sudah tidak teruna dalam blognya bahawasanya muka2 blogger wanted telah di edarkan bagi menghalang blogger membuat liputan sewaktu himpunan Bersih nanti maka bersiap sedialah wahai para blogger sekalian...

Tapi macam mana pulak blogger yang tak ada muka macam ISA, Milo Suam, Pecacai Semalaysia dan lain2 lagi? Apakah polis jugak ada wajah2 mereka yang sebenar lagi sahih?

Kalau macam tu aku kena tukaq starategi..ermmm aku pi sana 10 julai tentu tak kena tangkap kah kah kah.

Apa2pun kepada blogger2 yang rasa diri mereka polis dah ada gambaq aku nak ucapkan selamat menjawab dengan polis di tengah jalan. Kalau nak selamat ke KL hangpa kena ikut jalan hutan.

Abu Nawas tak kisah kalau bab bab hutan ni sebab kampung Abu Nawas memang dalam hutan kah kah kah..tak percaya tengok gambaq kat bawah ni. Inilah rumah yang ada dalam kampung Abu Nawas.. nak tau rumah sapa? Cuba angpa tanya kat Ketua Pemuda Pas Penang yang nama Mat Yusni tu kah kah kah...Pada polis aku nak kasitau jangan tangkap aku tapi tangkap la Ikut Suka Aku sebab dia selalu lari tak mau jumpak aku kah kah kah..

Blackend Is The End

Dyers Eve