To Live Is to Die

free counters

Isnin, 6 Jun 2011

DR HARON DIN PERTAHANKAN UTUSAN MALAYSIA

Kesian betui kat surat habaq Umno ni, kira dok cari simpati sajalah bila dah tak laku.

Masa muktamar Pas hari tu surat habaq Utusan ni nak pejatuh MatSabu lepas tu buat2 la kempen kat ulama tapi depa tak pikiaq yang apa yang depa suka rakyat tak suka.

Nasib baik la depa kempen nak pejatuh Mat Sabu kalau tak susah jugak Mat Sabu nak menang. Terima kasih la Utusan keh keh keh

Bukan saja surat habaq Utusan ni dah tak laku tapi siap dengan orang tak mau baca lagi..keh keh keh.

Hari ni dia layan kesedihan diri sendiri dengan ambik kenyataan Haron Din yang kononnya sokong depa keh keh keh.

Tak payah Haron Din la nak keluaq fatwa kata baca Utusan tu haram, hangpa mai tanya aku pun aku boleh kasi keluaq fatwa kah kah kah.

Tapi barang siapa yang nak fatwa dari aku mestilah bayaq dulu..nak fatwa halal pun boleh nak fatwa haram pun boleh sebab Abu Nawas ni bukan sebarangan orang, aku ni wali, wali walkok wali pisau cakok kah kah kah.

Blackend Is The End

Dyers Eve