To Live Is to Die

free counters

Khamis, 23 Jun 2011

GAMBAQ ANAK SAPA PULAK TAK PAKAI BAJU NI? HAYUN ARAK LAGI DALAM PUB

Gambaq anak menteri mana ni? Awat depa tak pakai baju? Ini baru pencinta keamanan negara bukan macam mamat yang dalam berita ni yang nak bikin huru hara suruh orang pakai baju.

Mamat PKR ni memang bahalol betui, memang tak pernah fikir tentang keselamatan negara. Ada otak tak mahu berfikir, ada hati tak mahu menilai..

Yang dia pi jual baju warna kuning tu pasai apa? Tidakkah dia tahu ini zaman telanjang. Pakai baju ni dah tak up to date lagi. Hanya orang ada maruah saja pakai baju tapi orang tak ada maruah nak pakai bajua buat apa.

Oi mamat PKR yang tak ada otak. Hang tau tak pakai baju kuning tu jenayah besaq sama macam bawak moto kot dalam kampung tak pakai helmet. Sebab tu la polis selalu dok rondan kota dalam kampung cari budak2 bawak moto tak pakai helmet.

Lain kali kalau kalau nak cari rezeki hang jual la, baju dalam ka, seluaq dalam ka atau kalau nak jual baju hang jual la baju selain warna kuning.

Nasib baik la polis yang tangkap hang, kalau tengah tengah baguih punya dok jual baju lalu Berahim Ali tak pasai2 hang kena jihad dengan dia. Baru2 ni depa dah jihad pengerusi Bersih si Ambiga tu. Kesian kat si ambiga kena bakaq. Takut oooooo...
Ini baru baju taat setia pada negara

Pada sapa2 yang yang nak jual baju kuning tu aku nak ingatkan lupakalah hasrat murni hangpa tu. Lebih baik hangpa jual arak ka, juai ganja ka, juai nobot ekoq ka. Haaa yang tu baru la tak merbehayakan keselamatan negara.

OOOO ya sebut pasai nombot ekoq ni aku teringat la kat kampung aku, AJK pas kampung aku ni banyak yang kaki ekoq..tapi tak pa..Tok Haru depa yang kat Juru tu kata halallllll janji sokong ana..kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve