To Live Is to Die

free counters

Khamis, 30 Jun 2011

GAMBAR TAK SENONOH AMBIGA PULA DI SEBARKAN


Seperti yang Abu Nawas janjikan semalam, hari ini Abu Nawas nak siarkan gambar2 kelakuan tak senonoh Ambiga yang Abu Nawas terima..

Inilah dia gambar Ambiga seorang artis dari negara India sedang bercumbu dengan perempuan jugak..kah kah kah

Ooo hangpa ni kalau bab pompuan telanjang kalut saja noo... Sampai gambaq Ambiga penegerusi Bersih pun hang pa lalu nak tengok kah kah kah

Sebenaqnya Abu Nawas nak cerita pasai berita kat bawah ni..Ishh biasa la tajuk kasi sensasi baru blog boleh hit kah kah kah. Baru boleh potong ISA bulan ni kah kah kah

Haaa ini Abu Nawas ambil dari web Umno Online. ooo baru Abu Nawas tau yang si Ambiga ni penyokong kuat isu Murtad...

Ish ish ish..bahaya ni.. tapi bila pikiaq 2 balik sapa yang kasi lesen murtad? Antara sokong dengan beri kebenaran untuk murtad sapa lagi teruk. Cuba baca di bawah:-
Kah kah kah.. Rupa2nya yang dok kasi orang murtad tu ada songkok atas kepala. Rupa2nya yang dok kasi orang murtad tu ustad. Rupa2nya yang dok kasi orang murtad tu dari parti Umno kah kah kah.

Biasalah kalau yang menyokong murtad itu orang bukan islam tapi yang peliknya orang yang kasi lesen untuk orang murtad itu adalah orang islam itu sendiri.

Biasalah kalau DAP tak mau pada negara dan hukum hakam Islam kerana parti depa bukan parti orang Islam tapi yang peliknya bila Umno yang mengaku islam tak mau pada hukum Islam.

Blackend Is The End

Dyers Eve